حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) تغییرات طراحی را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی می میکس ۳ (Mi mix 3) قرار است که بزرگترین تغییر در بزرگترین شگفتی معرفی شده توسط شیائومی باشد. این دستگاه که تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل های قبلی خود خواهد داشت امروز در تصاویری لو رفته و این تصاویر خبر از تغییرات جدیدی در شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را بررسی کنیم.

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) با دوربین سلفی پاپ آپ طور لو رفت. این شایعه اما کمی متفاوت است و حداقل درباره جایگاه دوربین اصلی تفاوت وجود دارد. در نمای جلو اما مشخص است که حاشیه لبه پایین بسیار کم شده و جایی برای قرار گرفتن دوربین سلفی وجود ندارد در نتیجه می‌توان گفت که شایعه دوربین سلفی پاپ آپ طور که در شایعه یک ماه پیش شنیده بودیم می تواند صحیح باشد.

همینطور درباره قاب پشتی می‌بینیم که جایگاه دوربین به جای اینکه گوشه سمت چپ باشد این بار در میانه قاب پشتی قرار گرفته که با شایعه قبلی در تناقض است. دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) بدون حاشیه لبه پایین تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می شود و اگر صحیح باشد، هنوز تا رونمایی رسمی حدود ۴ هفته فرصت باقی است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شیائومی با ارائه این دستگاه به عنوان جدیدترین عضو خانواده شیائومی می میکس یعنی می مکس ۳ (Mi Mix 3) می‌تواند نظر منتقدین و کاربران را به خود جلب کند؟  البته نباید از یاد برد که به نظر می‌رسد حاشیه لبه پایین شیائومی می میکس و کمترین در نوع خود است و تنها آیفون X را در مقابل خود دارد که هنوز از آن کمتر به نظر می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

آقا سینا اس نه پلاس دارم الان براش یه آپدیت دویست مگابایتی براش آمد انجام دادم دیگه شارژ نمیشه…چه کار کنم به خاطر آپدیت هست؟؟ لطفا جواب بدید

Faraz

مال کله شارژرم بود ربطی به آپدیت نداشت

Dariushrd

همه اینطورین یا فقط من حس میکنم شیاومی هرگوشیشو ده بار معرفی میکنه! لامصب اینقد اسما و قیافه هاشون شبیه همه من کاملا گیجم نسبت ب این برند

Peiman

گوشی های چینی تا قبل از معرفی صدتا عکس ازشون منتشر میشه آخرشم معلوم نیست کدومش معتبر تره، همین چند لحظه پیش هواوی میت ۲۰ دیدم که کاملا جا خوردم شایدم ضد حال!

ALiKiNG

اگه جای این دوربین پشتی درست باشه ن میتونه ناچ داشته باشه نه دوربین جلو پاپ اپ
حس میکنم ی نوع ناچ جدید داره ک ی گوشه هستش مثه بالا چپ یا بالا راست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)