حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای موتورولا منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، موتورولا

شرکت های زیادی لیست آپدیت اندروید 9 خود را منتشر کرده اند و حالا نوبت به موتورولا است، موتورولایی که این روزها تحت تملک لنوو تلاش می کند تا از حیات نباتی خود خارج شده و به بازار بازگردد. امروز لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای موتورولا منتشر شده و در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر تنها موبایل هایی که آپدیت اندروید 9 را دریافت کرده اند پیکسل های گوگل و اسنشال فون است، دستگاهی که قرار بود حسابی انقلابی باشد اما هیچ چیز نشد! اما به موتورولا برگردیم، لیست زیر لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای موبایل های موتورولا است:

موتو زد 3
موتو زد 3 پلی
موتو زد 2 فورس ادیشن
موتو زد 2 پلی
موتو ایکس 4
موتو جی 6
موتو جی 6 پلاس
موتو جی 6 پلی

این لیست فعلا در همین حد است و اگر موبایل شما در این لیست نیست، کمی کم شانس هستید. گفته شده که آپدیت اندروید 9 برای این موبایل های موتورولا تا پاییز امسال ارایه خواهد شد. البته هیچ بعید نیست که در آینده شاهد اضافه شدن دستگاه های دیگر به این لیست باشیم.

به گفته موتورولا، پس از دریافت آپدیت اندروید پای (اندروید 9) عمر باتری شما بهتر خواهد شد، دو برنامه همزمان و تجربه چند وظیفگی بهتر خواهید داشت، منوی تنظیمات رنگین تری در انتظار شماست و البته منوی ناوبری جدید این سیستم عامل را خواهید داشت. در حقیقت همان تغییرات ظاهری طراحی اندروید پای را نام برده اند!

شما یکی از این دستگاه های موتورولا را دارید؟ فکر می کنید آپدیت اندروید 9 بتواند با تکیه بر پروژه تربل گوگل، امسال گپ بین آپدیت جدیدترین نسخه و پرکاربرترین نسخه اندروید را سریع تر کم کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

منکه تا حالا موتورولا نداشتم و جدیداش رو خگهم اصلا ندیدم ،دلم میخواد کار کنم ببینم چجوره فک کنم اندروید خالص باشه

Pouya

من که اصلا مدت هاست کلا دست کسی گوشیای موتورولا رو ندیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)