حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصاتی درباره نمایشگر هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

دیروز بود که در ترنجی خواندیم هوآوی میت 20 با بریدگی نمایشگر و سیستم تشخیص چهره 3 بعدی عرضه خواهد شد. این موضوع با توجه به پنل نمایشگر منتسب به آن عنوان شد و حالا مشخصات دیگری درباره نمایشگر هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به آن بپردازیم‌.

امروز در توییتی از Onleaks اطلاعات مشخص تری درباره نمایشگر هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) عرضه شده که تا حدودی می تواند جالب باشد. ابتدا اینکه او هم تایید می کند نمایشگر هوآوی میت ۲۰ دارای بریدگی خواهد بود و موضوع دوم درباره کمتر بودن حاشیه لبه پایین نسبت به عمق بریدگی بالای نمایشگر است.

گفته می شود حاشیه لبه پایین برابری ۳.۸ میلی متر باشد و این در حالی است که عمق بریدگی نمایشگر آن برابر ۶.۸ میلی متر است. این با توجه به حضور سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی توسعه داده شده توسط هوآوی قابل پذیرش است و نسبت به چاله بالای نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال (!) خیلی جذاب تر به نظر می رسد.

گفته می شود این اطلاعات برای نمایشگری است که ابعاد آن حدود ۶.۲۵ اینچ است اما دقیقا عنوان نمی شود که آیا این نمایشگر برای هوآوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) است یا برای مدل پرو آن؟ بعید نیست که مدل پرو اندازه ۶.۵ اینچی داشته باشد و این نمایشگر برای مدل عادی میت ۲۰ باشد. به هر حال این صحبت هایی است که درباره نمایشگر یکی از پرچمدارهای ۲۰۱۸ هوآوی می شود و در جهت تایید دارا بودن بریدگی نمایشگر، بد ندانستیم آن را با شما همراهان همیشگی ترنجی در میان بگذاریم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشخصات برای نمایشگر هوآوی میت ۲۰ است یا میت ۲۰ پرو؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

مشخصات میت ۲۰ باید باشه

Peiman

اگر اینطور باشه قابل قبوله ، هرچند اگر ناچ نداشت خیلی بهتر میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)