حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 با بریدگی نمایشگر و سیستم تشخیص چهره 3 بعدی عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، هواوی

به نظر می رسد که هوآوی کاملا تلاش خود را متمرکز کرده تا Mate 20 نیز همانند پیشرفت اساسی P20 Pro نسبت به P10 Plus بتواند یک ارتقا اساسی نسبت با Mate 10 باشد. البته حدس کم خطایی است که مقایسه اصلی بین مدل های پرو این دو نسل باشد. برای شروع بد نیست با نمایشگر دو لبه خمیده ای آغاز کنیم که بریدگی نمایشگر دارد و امسال دیگر این بریدگی نمایشگر مثل میان رده های آن ها نمایشی نیست و به دلیل حضور سیستم تشخیص چهره سه بعدی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به پنل نمایشگر لو رفته از هوآوی میت 20 (Huawei Mate 20) داشته باشیم.

تصاویری که در این مطلب می بینید ادعا می شود که از خط تولید هوآوی Mate 20 منتشر شده و پنل نمایشگر آن را نمایش می دهد. اندازه 6.3 اینچی برای این پنل AMOLED عنوان می شود که در دو لبه خمیده است و بالای آن برای سیستم تشخیص چهره سه بعدی بریده شده است. گفته می شود این سیستم تشخیص چهره توسعه داده شده توسط هوآوی است.

می دانیم که هوآوی چندین مدل از پرچمدار خود تولید می کند. مثلا در خانواده Mate 10 فقط سه عضو پرچمدار به نام های Mate 10, Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Design را شاهد بودیم و همین اتفاق برای هوآوی پی 20 نیز رخ داد که عضو سوم با نام سری Mate رونمایی شد. انتظار می رود که برای میت 20 نیز اوضاع به همین شکل باشد و اینکه این پنل نمایشگر برای مدل عادی Mate 20 باشد یا مدل پرو هنوز مشخص نیست

گفته می شود هوآوی میت 20 (Mate 20) با یک حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی نیز تجهیز خواهد شد و این در حالی است که مدل پرو با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه می شود. این به نوعی عدم اعتماد به نفس به یک راه حل مانند اپل را نیز می رساند!

از دیگر مشخصاتی که انتظار داریم برای هوآوی میت 20 ارایه شود می تواند به باتری 4200 میلی آمپری، چیپست کایرین 980، دوربین سه گانه 12+16+8 مگاپیکسلی (متفاوت با میت 20 پرو) و اندروید پای (اندروید 9) به همراه EMUI 9.0 اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ این نمایشگر برای یکی از اعضای خانواده میت 20 می تواند جذاب باشد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

با سلام و خسته نباشید به آقا سینا
خدا قوت
اولاً با وضعیتی که در حال حاظر تا مدت ها برای ارز و دلار به وجود اومده خریدن بسیاری از وسایل از جمله موبایل، تبلت و لپتاپ مورد نظر کاربران تبدیل به حسرت شده.
ثانیاً معمولاً تجربه به روشنی ثابت کرده فقط پرچمدارهای برند اپل و سامسونگ هستند که نهایتاً 2 هفته بعد از معرفی وارد بازار میشن،دیگه حداکثر بخواد خیلی دیر وارد بازار ایران بشه 3 هفته زمان میبره اما در برندهای دیگه شاهد هستیم که بیش از ۲ ماه و بعضاً تا 4-5 ماه زمان میبره تا وارد بازار بشن و خب در این صورت اگه بخوایم اون موارد رو بخریم موقع معرفی پرچمدارهای جدید میرسه و خرید پرچمدار جدید وسوسه کننده تر هستش پس روی کاغذ خرید پرچمدارهای سامسونگ و اپل منطقی تره البته بازم با این قیمت ها نمیشه گوشی خرید چون هزینه ی یک پرچمدار تقریباً برابری میکنه با پایین ترین کانفیگ یک لپ تاپ، هرچند که کاربری هرکدوم از این دیوایس ها متفاوته.
و مورد سوم اینکه بدون تعصب روی برند خاصی میگم هواوی خیلی خوب کیفیت ساخت محصولات و اعتبار برندش رو ارتقاء داده،همیشه سری میت نوآورتر از سری پی بوده و طراحی سری میت رو کاملا خوده هواوی انجام میده درحالی که سری پی و آنر برگرفته از محصولات اپل و سایر برندها هستش. قطعاً نوت 9 سامسونگ تا پایان سال 2018 میلادی جزو 3 گوشی برتر خواهد بود درعین حال رقبای بسیار سرسخت و هیجان انگیزی همچون سری میت 20 هواوی و آیفون های 2018 اپل و سری وی 40 الجی و البته گوگل پیکسل نسل سوم رو پیش رو داره که هرکدوم امکانات و طرفداران خاص خودشون رو دارن.

نیما عرفانی

در ادامه نظرم، اگر بخوام بدون تعصب و منطقی بگم کدوم موبایل میتونه هیجان انگیزترین موبایل سال 2018 باشه بدون شک سری میت 20 هواوی خواهد بود. امکاناتی همچون حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش،تشخیص چهره 3 بعدی و دوربین 3 گانه ارتقاء یافته نسبت به پی 20 پرو، اندروید نسخه ی 9 به صورت پیش فرض و مهم ترین گزینه پردازنده کایرین 980 با معماری 7 نانومتری ساخت شرکت tsmc با پردازنده نسل دوم مجزا برای هوش مصنوعی npu و اولین پردازشگر گرافیکی توسعه یافته توسط هواوی.

موفق و مؤید باشید

Amir Hossein

امید داشتم هواوی سری میت رو بدون ناچ ادامه بده که گویا ناامید کرد منو☹️

Pouya

کلا منم متنفرم از ناچ سام دو سیاستش خیلی خوش حالم کرد
عدم حذف جک ۳.۵ هدفون
عدم استفاده از ناچ

Peiman

حیف شد ک ناچ داره ، خیلی به این گوشی امیدوارم بودم ، البته هنوزم هستم فقط امیدوارم ک حاشیه قسمت پایینی خیلی معلوم نباشه مثل پیکسل ۳ xl

علی شیخ زاده

این دفعه انگار حاشیه رو کلا حذف کرده

علی شیخ زاده

ای کاش ناچ نمیذاشت و همچنین صفحه رو خمیده نمیکرد عالی میشد
هرچند هنوزم به این گوشی امیدوارم
بهترین باتری و بهترین دوربین رو ازش انتظار دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)