حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این پیکسل 3 ایکس ایکس ال (Pixel 3 XXL) است؟

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

در این که شخصا از پیکسل 3 ایکس ال به دلیل طراحی ناموزون آن ناامید هستم هیچ شکی نیست حتی اگر گوگل دوباره جادوی دلربا کردن نکسوس های زشت در واقعیت را استفاده کند! در حقیقت آن بریدگی نمایشگر کاملا غیر قابل بخشودن است! اما نظر شما چیست که گوگل موبایلی کم حاشیه و بدون بریدگی نمایشگر ارایه کند؟ خب پس توجه شما را به پیکسل 3 ایکس ایکس ال (Pixel 3 XXL) جلب می کنم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیکسل سایز بزرگ (!) می تواند یک فبلت 7 اینچی باشد و شاید هم حتی یک تبلت که کسی هنوز نمی داند. اجازه بدهید ببینیم اصلا نام پیکسل 3 ایکس ایکس ال (Pixel 3 XXL) از کجا و چطور به ذهن ما خطور کرده است، اسکرین شات زیر را ببینید:

پیکسل 3 ایکس ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ایکس ال

این اسکرین اشت در برنامه گوگل لنز است که روی اندروید پای (Android Pie) یا همان اندروید 9 دیده شده است. در آن دستگاهی را می بینیم که شبیه به هیچ کدام از موبایل های موجود نیست. یک موبایل احتمالا بزرگ که حاشیه نمایشگر آن کم است و بریدگی هم ندارد. اینکه این تصویر کاملا اتفاقی باشد را از ذهن بیرون کنید چون عموما این اصلا یکی از راه های لو رفتن است اما اینکه آیا گوگل می خواهد امسال 3 عضو در خانواده پیکسل 3 (Pixel 3) رونمایی کند یا خیر، موضوعی است که تا کنون به آن اشاره نشده است.

این به سادگی می تواند یک تبلت جدید در خانواده پیکسل هم باشد و در نهایت اگر هیچ کدام از این ها نبود و مربوط به طراحی جدید محصولات گوگل نمی شود باید به این برسیم که گوگل عقل خود را طراحی گرافیکی نرم افزارهایش از دست داده است!

نامی که برای دستگاه ناشناخته این تصویر تصور می شود، گوگل پیکسل 3 ایکس ایکس ال (Pixel 3 XXL) است که از یک تخیل قوی بر می آید (!) اما به هر حال شایعه جالب توجهی بود. صحت این شایعه تا چند روز آتی قطعا مشخص می شود.

نظر شما چیست؟ این دستگاه افسانه ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

اسمشو بزارن دو ایکس لارج???

saman1670

اگر به بخش جسچرهای اندروید پای هم مراجعه کنید(توی ستینگ)این شکل ها اون جا هم هست.طراحی پیکسل 3 عادی نه ایکس ال،بدون ناچه،ماهیتش این جوریه ولی حاشیش کلفت تره.

REZA

شاید پیکسل ٣ هستش
اخه دو ایکس لارج چیه مگه لباسه دیگه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)