حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای اچ تی سی منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، اچ‌تی‌سی

اچ تی سی (HTC) که این سال ها کم فروغ و کم دستگاه است و این ها در ادامه فروش ضعیف آن هاست، همچنان به یاد دارد که پشتیبانی شرط اول اعتماد کاربر به شماست. امروز در توئیتی لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای اچ تی سی منتشر شده و در ادامه با هم این لیست کوچک را مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

این لیست کوتاه کاملا در تصویر اصلی مطلب مشخص است، لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای اچ تی سی عبارت است از:

اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+)
اچ تی سی یو 11 (HTC U11)
اچ تی سی یو 11 + (HTC U11+)
اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) از پروژه اندروید وان

این ها تا دو نسل عقب تر و پرچمدارهای (به جز یو 11 لایف که میان رده پروژه اندروید وان است) دو سال گذشته اچ تی سی هستند که تعهد ارایه آپدیت تا دو سال توسط این شرکت را تایید می کند. بدین ترتیب اچ تی سی 10 که پرچمدار سال 2016 اچ تی سی است دیگر از لیست آپدیت ها به صورت رسمی کنار می رود، دقیقا همانند هم دوره های خود در دیگر شرکت های اندرویدی.

اینکه اچ تی سی سال 2018 را چطور می خواهد با تک پرچمدار اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) پشت سر بگذارد و با توجه به ضررهای پشت سر هم، اشباع بازار توسط برندهای موفق چینی و عدم توانایی اچ تی سی در سرمایه گذاری های بزرگ برای بخش های تحقیق و توسعه و بازاریابی، مگر شاهد معجزه باشیم تا این برند محبوب تایوانی که در سال های دور حرف های زیادی برای گفتن داشت، دوباره جان بگیرد.

شما چطور فکر می کنید؟ کدام یک از موبایل های لیست 4 تایی بالای از اچ تی سی را دارید؟ ما حدس می زنیم که لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای اچ تی سی فقط محدود به این دستگاه ها نباشد و شاهد اضافه شدن دستگاه های دیگری نیز به آن باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واسم عجیب بود چرا فقط همیم چهارتا یو الترا هم میتونست تو لیست باشه همچنین یو پلی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)