حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی هوم (Galaxy Home) بلندگوی هوشمند سامسونگ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

بلندگوهای هوشمند محصولات جدیدی نیستند اما سامسونگ یکی از نام های غائب این بازار بود. آن ها در تلاشند تا دید صحیحی از بلندگوی هوشمند را ارایه کنند ولی دید آن ها موضوع جدیدی نیست. در حقیقت در میان راهبردهای آمازون، گوگل و اپل، راهبرد سامسونگ به اپل نزدیک تر است و آن ارایه یک دستگاه متمرکز بر کیفیت موسیقی است که پس از آن می تواند یک دستیار هوشمند صوتی هم باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به گلکسی هوم (Galaxy Home) بلندگوی هوشمند سامسونگ داشته باشیم.

اولین مورد درباره گلکسی هوم (Galaxy Home) را می تواند طراحی آن دانست. موضوعی که بیشترین وجه تمایز آن با دیگران است و شخصا خوشحالم که شبیه به شایعات آن نیست. پس از آن باید گفت از نظر سخت افزاری و به لطف 6 بلندگوی اطراف آن و یک ساب ووفر می تواند صدای فراگیر و جذابی را ارایه کند. علاوه بر آن 8 میکروفون اطراف دستگاه وجود دارد تا صدای شما را از مناطق دور دریافت کند.

هنوز درباره قیمت و دیگر مشخصات گلکسی هوم (Galaxy Home) اطلاعاتی در دسترس نیست. مشخصا سامسونگ تلاش دارد تا در اکوسیستم خود از هر گجتی که مورد نیاز است، یک عدد داشته باشد و نیازی به خروج کاربر از اکوسیستم آن ها احساس نشود. هر چند بازار بلندگوهای هوشمند حسابی شلوغ است اما به هر حال سامسونگ تلاش خود را برای آن دارد.

نظر شما چیست؟ بلندگوی هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی هوم را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)