حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 9 هوآوی برای 4 پرچمدار این شرکت در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، هواوی

در پست رسمی اخیر هوآوی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) رسما اعلام می شود که توسعه دهنده ها در حال توسعه آپدیت اندروید پای برای 4 پرچمدار این شرکت هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

آپدیت اندروید 9 هوآوی

آپدیت اندروید 9 هوآوی

همانطور که انتظار دارید نام این چهار دستگاه هوآوی که قرار است آپدیت اندروید 9 را بگیرند در بین پرچمدارهای اخیر این شرکت است. هوآوی میت 10 پرو، هوآوی پی 20 و دو پرچمدار از زیربرند آنر (Honor) یعنی آنر 10 و آنر وی 10 دستگاه هایی هستند که وارد فاز آزمایشی اندروید پای (Android Pie) شده اند.

از آن جا که هوآوی رابط کاربری سنگین خود را روی اندروید اعمال می کند انتظار می رود رابط کاربری EMUI 9.0 که برای اندروید 9 عرضه خواهد شد، کمی دیرتر آماده شود اما خوبی رابط کاربری های شخصی سازی شده این است که علاوه بر ویژگی های جدید اندروید، ویژگی های دیگری را نیز به دستگاه شما اضافه خواهند کرد.

همچنین در این پست اشاره شده که دستگاه های بیشتری به زودی در دست توسعه قرار خواهند گرفت. هوآوی به زودی نقشه راه رسمی خود برای آپدیت اندروید 9 را عرضه خواهد کرد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید هوآوی سریع تر از دیگر شرکت هایی که رابط کاربری ویژه خود را دارند بتواند آپدیت اندروید 9 را عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واقعا دلم میخواد با اندروید ٩ کار کنم،هموز اچ تی سی چیزی اعلام نکرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)