حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو 16 و میزو 16 پلاس رسما معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، میزو

درباره میزو 16 و میزو 16 پلاس شایعاتی چندی وجود داشت اما ما در ترنجی درباره آن با هم صحبت نکردیم. امروز میزو 16 و میزو 16 پلاس رسما معرفی شدند و می خواهیم با هم با آن ها آشنا شویم، با ترنجی همراه باشید.

میزو 16 پلاس

میزو 16 پلاس مشکی

میزو 16 پلاس مشکی

از نظر طراحی باید گفت یک موبایل ساده و به اصطلاح شسته رفته است که تلاشی در ارایه یک موضوع نا به هنجار (حال چه مثبت) نداشته است. گوشه های دیتگاه همانند گوشه های نمایشگر گرد است و این باعث خوشدستی آن خواهد شد، به خصوص که قاب پشتی شیشه ای در لبه ها کمی خمیده است. از قاب پشتی صحبت کردیم و عدم حضور حسگر اثرانگشت روی آن در کنار علامت اثرانگشت روی نمایشگر به ما می گوید که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر برای میزو 16 پلاس در نظر گرفته شده است. این ویژگی روی مدل میزو 16 هم وجود دارد و به این ترتیب میزو به اولین شرکتی تبدیل می شود که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را مختص نمونه خاصی از تولیدات خود ندانسته و هر میزو 16 یا میزو 16 پلاسی که بخرید این ویژگی را دارد. آن ها می گویند سرعت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر میزو 16 و میزو 16 پلاس برابر 0.25 ثانیه است.

 

میزو 16 پلاس سفید

میزو 16 پلاس سفید

نمایشگر میزو 16 پلاس که تقریبا تمام قاب جلویی را از آن خود کرده است، نسبت نمایشگر به بدنه بالای 90٪ را دارد که قابل تقدیر است. آن ها یک نمایشگر 6.5 اینچی را در قاب آیفون 8 پلاس 5.5 اینچی (از نظر عرض) قرار داده اند که این واقعا خوب است. حاشیه های بقل نمایشگر تنها 1.175 میلی متر است. بریده نبودن بالای نمایشگر نیز تحسین برانگیز است.

این نمایشگر 6.5 اینچی سوپرامولد با نسبت تصویر 18:9 به رزلوشن FHD+ مجهز شده تا باتری 3570 میلی آمپر میزو 16 پلاس خیلی اذیت نشود. چیپست اسنپدراگون 845 به همراه انتخاب های حافظه داخلی و رم 6-128، 8-128 و 8-256 گیگابایتی در اختیار شما خواهد بود.

میزو 16 پلاس

میزو 16 پلاس

میزو 16 پلاس (Meizu 16 Plus) با دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی ارایه می شود که خوشبختانه دوربین دوم تله است و زوم اپتیکال دو برابر ارایه می کند. دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی با f/1.8 و اندازه بزرگ پیکسل های 1.55 میکرو متری ارایه می شود که قابل تقدیر است. همچنین دوربین تله با f/2.6 و پیکسل های 1 میکرونی همراه شده است. حسگر تصویر این دو دوربین IMX380 و IMS350 سونی است. فلاش LED مخصوص میزو نیز پشت دستگاه خودنمایی می کند. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد بود. قیمت میزو 16 پلاس از قرار زیر است:

قیمت میزو 16 پلاس

قیمت میزو 16 پلاس

میزو 16

میزو 16

میزو 16

بله شاید بگویید اینکه همان میزو 16 پلاس است اما پاسخ شما خیر است! این میزو 16 (Meizu 16) است اما حق دارید که اشتباه بگیرید چون در حقیقت هیچ تفاوتی در طراحی این دو موبایل به جز اندازه نمایشگر که نیم اینچ کوچکتر و در اندازه 6 اینچی در نظر گرفته شده است، وجود ندارد. همچنین در بخش سخت افزار و دوربین همین شباهات را شاهد هستیم اما باتری 3010 میلی آمپری است.

هر دو دستگاه بلندگوی استریو دارند و البته همانطور که حدس زده اید بلندگوی دوم همان بلندگوی مکالمه است. خوشبختانه جک 3.5 میلی متری صدا اینجا برای شما وجود دارد. انتخاب های حافظه داخلی و رم در میزو 16 متفاوت و عبارت است از: 6-64، 6-128 و 8-128 گیگابایت و قیمت های نسخه های متفاوت میزو 16 را می توانید از لیست زیر ببینید:

قیمت میزو 16

قیمت میزو 16

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید میزو 16 و میزو 16 پلاس دو پرچمدار خوب برای میزو هستند؟ به نظر من دستگاه های خوبی هستند اما به جز حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و دوربین های جالب موضوع خیلی خاصی را ارایه نمی کنند.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

اینو اگر دوتا برند همسایه زده بودن میشد اوج قدرت و نواوری و خصوصا توی قیمت میشد خاص ترین موبایل سال.اما چون میزو هست بی سر وصدا و کاملا معمولی??

Amir7090

والا بنظر من از بقیه گوشیای اندرویدی با ناچ و حتی از اس ۹ قشنگتره ..ساده با کمترین حاشیه با مشخصات خوب.

etemadian

سلام دوستان
اینکه خیلی مشخصاتش عالیه
با اینهمه امکانات خوب چقدر یس سروصداست و هیچ اسمی ازش نیست

etemadian

بی سروصدا

Quality

طراحی عجیب و جالبی داره ولی من خیلی نمیپسندم

Amir Hossein

طراحی ساده و بی نقص?

galaxy

فوق العاده هستند . خیلیم مفت

MR.CAMPER

قابل توجه اون دسته از عزیزانی که علاقه به دیدن کنفرانس سامسونگ دارن
شبکه cine film اگ اشتباه نکنم رو ماهواره یوتلسهت ساعت ۷ و نیم به وقت تهران کنفرانس خبری سامسونگ رو پوشش میده اگ دسترسی به این شبکه دارین دیگ نتتون رو حروم نکنین برین از تلوزیون خونه کنفرانس رو راحت ببینید اونم به طور زنده و مستقیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)