حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) مشخص شد: خوب

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، تست، عمر باتری

هر چند اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) حسابی ما را شگفت زده کرد و خلاقیت آن با اهمیت ترین چیزی بود که نگاه ما را کاملا نسبت به این برند چینی ارتقا داد اما این دستگاه بدون ایراد هم نبود. تست مقاومت اوپو فاید ایکس (Oppo Find X) به ما نشان داد که مکانیسم مکانیکی بخش جابه جا شونده بزرگ در فایند ایکس اصلا خوب نیست و به مقاومت این دستگاه صدمه می زند. حالا می خواهیم عمر باتری این دستگاه که با حجم 3730 میلی آمپر پش نمایشگر 6.42 اینچی امولد دو لبه خمیده کم حاشیه آن قرار گرفته است را بررسی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری اوپو فایند ایکس

عمر باتری اوپو فایند ایکس

اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) در بخش باتری عملکرد درخشانی ندارد اما در این تست رد هم نمی شود. مدت زمان پخش ویدیو نزدیک به 17 ساعت می تواند واقعا عالی باشد و تماشای ویدیو را روی نمایشگر 6.42 اینچی آن حسابی دلپذیر کند اما مدت زمان وبگردی کمی بالاتر از 11 ساعت نمی تواند آن چیزی باشد که انتظارش را داریم. همچنین مدت زمان مکالمه 27 ساعت هر چند خیلی زیاد هم هست اما با توجه به رقبا و حجم باتری 3730 میلی آمپری اوپو فایند ایکس خوب نیست.

به صورت کلی امتیاز 90 ساعت از Gsmarena خوب است و می توان گفت مدیریت پردازش های پس زمینه توسط رابط کاربری Color OS اوپو به این دستگاه کمک می کند تا به این امتیاز برسید. اوپو فایند ایکس یک برتری ویژه به اسم شارژر سریع VOOC دارد که قدرت 20 واتی داشته و بسیار سریع می تواند باتری 3730 میلی آمپری آن را شارژ کند.

مدت زمان شارژ شدن باتری اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) برابر 30 دقیقه برای 50٪ از حجم باتری است که هر چند شاید خیلی شگفت انگیز نباشد اما وقتی حجم باتری را می بینید، راضی کننده خواهد بود. مدل اوپو فایند ایکس لامبورگینی با شارژر 50 واتی ویژه اوپو تنها در مدت 35 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می شود که کاملا عالی است، کاملا عالی!

نظر شما درباره اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) و عمر باتری آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

خاص ترین گوشی که در دنیا ساخته شده واقعا همین گوشیه
واقعا ثابت کرد که اوپو شرکت کوچیکی نیست و توانایی زیادی داره
بهرحال شاید بعضی دوستان ندونن اما وان پلاس هم زیر مجموعه شرکت اوپو هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)