حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش فروش تبلت های سامسونگ نسبت به سال گذشته با وجود رشد اپل و هوآوی

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

بازار تبلت ها بدون شک یک بازار رو به نزول است. به صورت کلی از نگاه دو مرجع بررسی بازار، بازار فروش تبلت بین 13.5 تا 6 درصد افت داشته است. در همین راستا کاهش فروش تبلت های سامسونگ نسبت به سال گذشته گزارش می شود اما این با وجود رشد اپل و هوآوی در همین وضعیت است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بازار تبلت ها کمی بیشتر صحبت کنیم.

اگر به دو جدول بالا که به ترتیب از Canalys و IDC است نگاه کنید، هر دو با اعداد مختلف اما رویکرد کلی بازار را مشابه به هم توصیف می کنند. اپل در بازار تبلت های امروزی که زاییده تصور خودش هم هست، اول است. آن ها بین 0.9 تا 1 درصد رشد را به روایت های مختلف کسب کرده اند. هوآوی نیز شاهد رشد ویژه ای در فروش بوده که قابل تقدیر است. رقم رشد هوآوی بین 7.7 تا 17 درصد عنوان می شود که خیلی بیشتر از اپل اما فروش آن ها تقریبا یک سوم آن است.

سامسونگ در این بین اما افت قابل ملاحظه بین 13 تا 16.1 درصدی را در بازار تبلت ها به روایت گزارش های مختلف دارد. بدتر از سامسونگ، ابرها برای آمازون می بارند! آن ها افت شدیدتری داشته اند.

چند روز پیش سامسونگ رسما گلکسی تب ای ۴ (Galaxy Tab A4) و تبلت گلکسی تب اس ۴ (Galaxy Tab S4) را رسما رونمایی کرد و امیدوار است با این تبلت ها که تغییراتشان نسبت به نسل قبلی آن ها قابل ملاحظه است، بازار را از آن خود کند اما به نظر شما آیا موفق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)