حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گوگل پیکسل 3 ایکس ال لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

درباره پرچمدارهای 2018 گوگل که جز آخرین کوپه های قطار پرچمداران 2018 است، شایعاتی زیادی را از ماه ها قبل شنیده ایم. پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال دستگاه هایی خواهند بود با طراحی مدرن تر اما از نگاه گوگل و امیدوارم اگر این دستگاه ها را دوست دارید، نگاهتان به نگاه گوگل نزدیک باشد. این بار بنچمارک گوگل پیکسل 3 ایکس ال لو رفته که در ادامه با هم آن را بررسی می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال

این بنچمارک پیکسل 3 ایکس ال است و به ما می گوید که تمام حدس های مان صحیح است! کدنام crosshatch که پیش از این خوانده بودیم برای پیکسل 3 ایکس ال است در این بنچمارک دیده می شود. حافظه رم 4 گیگابایتی تلاش گوگل برای این است که به دیگر تولیدکننده ها بگوید همین میزان حافظه رم برای پرچمدار کفابت می کند اما با توجه به مدیریت رم نکسوس 5 ایکس و 6 پی من فکر نمی کنم خیلی با نظر گوگل موافق باشم!

ارایه پیکسل 3 ایکس ال با اندروید 9 (Android P)

چیپست اسنپدراگون 845 نیز از فرکانس، Identifier و البته نتیجه خود بنچمارک مشخص است. در نهایت موضوعی که بدیهی ترین داده این بنچمارک است، ارایه پیکسل 3 ایکس ال با اندروید 9 (Android P) است.

به هر حال اگر با دوربین تکی کنار می آیید، که البته قطعا گوگل برای ادامه رضایت کاربران، روی آن برنامه های زیادی چیده است اما اپتیک های متفاوت به شما نمی دهد. اگر با بریدگی نمایشگر بزرگ و عمیق آن مشکلی ندارید و در نهایت فکر می کنید 4 گیگابایت حافظه رم برای روزمره شما کفایت می کند،‌ به فکر پیکسل 3 ایکس ال باشید!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

فکر نمیکنم امسال جیز جدیدی داشته باشه ،البته هررسال همینطور بوده و بیشتر بخش دوربینش خوب بوده تا حالا.
من به شخثه دوربین دوتایی برام مهم نیست چون اون کارایی رو که باید داشته باشه هنوز من ندیدم ،همون یکی تو شرایطی مثل شب خوب باشه بهتره
همیشه دلم میخواست پیکسل داشته لاسم ولی جیبم همراهی نکرد!تازه هم شنیدم کلا ثبت سفارش گوشی بسته شده دیگه و چیزی وارد نمیشه.

دکتر رسول آریان

دوربین دوم میتونه زوم اپتیکال ۲ یا ۳ برابری رو به همراه داشته باشه. زوم واقعی، نه زوم دیجیتالی.

کهکشان

این نوع طراحیم دیگه لوس شد ! حالا اپل و هواوی باید به فکر یه ظاهر جدید باشن !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)