حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی ۴۰ (LG V40) با بریدگی نمایشگر و دکمه مخصوص گوگل اسیستنت ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، شایعات

این ها موارد جدیدی درباره ال جی وی ۴۰ (LG V40) نیست و پیش از این ما درباره آن آگاه بودیم اما حالا اطلاعاتی از Firmware ال جی وی ۴۰ منتشر شده که قطعیت بیشتری به دانسته های ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعه جدید که می گوید ال جی وی ۴۰ (LG V40) با بریدگی نمایشگر و دکمه مخصوص گوگل اسیستنت ارایه می شود، بیشتر صحبت کنیم.

ال جی با جی ۷ تن به بریدگی نمایشگر داد اما بدون دلیل محکم. تنها دلیل آن ها شاید این بود که به روزتر باشند، هر چند آنها می گویند که پیش از اپل به فکر بریدگی نمایشگر افتاده اند. در همین راستا انتظار می رود پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ این شرکت کره ای یعنی ال جی وی ۴۰ (LG V40) با همین طراحی ارایه شود. البته بد نیست بدانید به دلیل عدم وجود بریدگی نمایشگر در ال جی وی ۳۵، خیلی ها متصور بودند آن ها طراحی یکتاتری را برای وی ۴۰ در نظر خواهد داشت اما اینطور نیست.

هر چند پیش از این کد نام ال جی وی 40 (LG V40) لو رفت وو پروژه الجی Storm را شنیده بودیم اما حالا به نظر می رسد پروژه judypn برای وی ۴۰ در دست توسعه است. این دستگاه بر خلاف ال جی جی ۷ و همانند خانواده ال جی وی (V) از پنل POLED استفاده خواهد کرد. رزولوشن این پنل برابر ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل است.

همچنین چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و مقادیر کافی حافظه رم و حافظه داخلی از جمله مواردی است که می‌توان برای این پرچمدار ال جی انتظار داشت. دکمه گوگل اسیستنت نیز که روی ال جی جی ۷ ارایه شده بود به نظر نمیرسد در وی ۴۰ حذف شود و سر جای خود باقی خواهد ماند.

تا کنون درباره ال جی وی ۴۰ (LG V40) می دانیم که پس از نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد و احتمالا با پنج دوربین (دوربین اصلی ۳ گانه و سلفی ۲ گانه) مجهز می شود.

نظر شما چیست؟ اصلا منتظر ال جی وی ۴۰ هستید؟

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)