حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی 40 مجهز به تشخیص چهره 3 بعدی خواهد بود و پس از IFA 2018 معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

پرچمدار بعدی ال جی که می شود پرچمدار نیمه دوم سال آن ها و قرار است در خانواده مالتی مدیا آن ها یعنی ال جی وی (LG V) عرضه شود، ال جی وی 40 (LG V40) است. شایعاتی چند درباره آن خوانده ایم اما امروز می بینیم که یک شایعه قابل توجه برای آن وجود دارد. ال جی وی 40 مجهز به تشخیص چهره 3 بعدی خواهد بود و پس از IFA 2018 معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

ال جی وی 40 با حسگر تشخیص چهره 3 بعدی عرضه می شود

ال جی از آن دسته شرکت هایی است که از ابتدا حسگر اثرانگشت را روی قاب پشتی پرچمدار خود قرار داد. هر چند آن ها خیلی دیر به فکر استفاده از چنین فناوری مفیدی افتادند و اولین پرچمدار ال جی با حسگر اثرانگشت، ال جی وی 10 یعنی اولین عضو خانواده ال جی V بود اما به هر حال این اتفاق رخ داد. حالا به نظر می رسد که ال جی می خواهد با ال جی وی 40 اولین برند مطرح اندرویدی با عرضه جهانی در زمینه موبایل باشد که از فناوری تشخیص چهره سه بعدی بهره می برد. البته که ما شیائومی و اوپو را با عرضه گسترده جهانی نمی دانیم، در غیر این صورت آن ها اولین ها در دنیای اندروید هستند و تحسین برانگیز است.

ال جی وی 40 در IFA 2018 برلین رونمایی نمی شود

همچنین نکته مهم دیگری که در 3 عضو پیشین خانواده ال جی وی وجود داشته این بود که همگی در نمایشگاه IFA رونمایی شدند اما به نظر می رسد ال جی همانطور که ال جی جی 7 تینکیو را با تاخیر در معرفی و گذشتن از نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرد، می خواهد ال جی وی 40 را نیز با تاخیر و حدودا یک ماه پس از این نمایشگاه عرضه کند، یعنی ماه سپتامبر.

می دانیم 3 تفنگدار اپل یعنی آیفون های 2018 قرار است ابتدا سپتامبر 2018 رونمایی شوند پس بهتر است تاریخ رونمایی از ال جی وی 40 اواخر سپتامبر یعنی حدودا اوایل مهرماه باشد تا نداخلی با هم نداشته باشند!

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم ال جی وی 40 (LG V40) با دوربین سه گانه تا سه ماه دیگر عرضه می شود و علاوه بر دوربین اصلی سه گانه باید شاهد یک دوربین سلفی دوگانه هم باشیم که این یعنی ال جی وی 40 (LG V40) با 5 دوربین عرضه می شود! همین دوربین سلفی دوگانه احتمالا وظیفه تشخیص چهره 3 بعدی را دارند.

همچنین می دانیم که ال جی می خواهد برای تمایز بیشتر بین ال جی وی 40 و ال جی وی 35 از بریدگی نمایشگر و دوربین سه گانه استفاد کند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی وی 40 می تواند فرشته نجات ال جی باشد؟ من؟ نه خیلی!

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بعیده ال جی بتونه از این گرداب در بیاد.چون همیشه ارایه پرچمداران ال جی علیرغم نکات خوب یک مشکل اساسی هم دارد.ال جی همیشه از معضل باطری رنج میبره و دوم قیمتهای غیر رقابتی بلای جان ال جی شده که داره به موبایل هم تو زمینه قیمت گذاری و رقابت مثل لوازم دیگرش نگاه میکنه.در حالی که سامسونگ در این زمینه با سیاست خوبش و همین طور سرمایه گذاری های کلان در زمینه تبلیغات و هدف گذاری مناسب بازارهای هدف بر اساس قدرت خرید و همین طور ارایه به موقع محصولات اش همیشه یک سال از ال جی جلوتر بوده

Persiaparsi

واقعا خیلی احمقانه فکر می کنی که می گی الجی به خاطر اینکه تو یه بازار یعنی بازار ما دیر میادش تو گردابه بعدشم کجا الجی یه سال از الجی عقبه!

Shiral

البته دیگه با این قیمت دلار دیگه پرچمداران ارزان پانصد دلاری شرکتهای چینی هم برای دوستان کمتر از شش میلیون نیست و این یعنی اتمام عمر خرید پرچمدار برای حداقل نود درصد جامعه.

Naranj

پی ۲۰ پرو امده ۷۲۰۰ !!
از سه دوربین گرونیش فقط برای ماست!

۳ تا دوربین عکس مطلب رو ببین.
سه تا دوربین قشنگ و تقریبا یک اندازه.

بعد دوربین نوت ۹ رو نگاه کن.
انگار یکیش باباقوری گرفته. تا به تاس اصلا
والا من خوشم نیومد. مگر اینکه کادر دور دوربین رو مشکی کنه، اون لنگه به لنگه بودن دوربینش کمتر به چشم بیاد…

Amin

موافقم باهات

Naranj

حتما علتی داشته که دو نوع متفاوت گذاشته اگر نه سامسونگ کلی متخصص فنی داره اونا اینطور بهتر دیدند.
ضمنا بازم هم میگم بهبود کیفیت و کارایی مهتر از زیبایی ظاهر هست.مثلا الان سنسور ضربان قلب بزرگتر شده و اون یکدستی با فلش از بین رفته ولی در عوض قابلیت سنجش فشار خون اضافه شده واقعا کدوم مهمتر هست؟

دکتر رسول آریان

حالا بذار بیاد، مشخصات ریز به ریز دوربینش هاش رو بخونم، اگر ارتقای محسوسی داشت، بیخیال زیبایی میشم. اگر نه، که یعنی پسرفت در طراحی.

saman1670

الجی بزرگترین مشکلش مدیریته.هی هر روز که بلند می شه یه پرچمدار جدید می ده بیرون.الآن من نمی دونم پرچمدار الجی دقیقا چیه.یه روزی وی35 تینکیو می ده بیرون یه روز جی7 تینکیو یه روزی نمی دونم جی6 پلاس جی6 پرویه روزی وی30 یه روزم وی30 پلاس.این کار غلطه.آدم گیج می شه.

Persiaparsi

این کلمه فرشته نجات پیه که تو تیار گذاشتی و یه مشت فن بوی هم هوا برشون داشته اون تیکه آخر جملت یعنی چی من نه ! این دری وریا چیه دیگه که نوشتی! مثلا پرچمداری که 5 تا دوربین داره حسگر عنبیه چشم داره یه ساله هوش مصنوعی داره که حالا حالا سامسنگ نمی تونه رو گوشیاش بذاره مثلا باید دیگه چی کار کنه باید پرواز کنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)