حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) از رابط کاربری MIUI 10 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار داریم اواخر شهریور-اوایل مهر شاهد رونمایی از موبایل کم حاشیه جدید شیائومی در خانواده می میکس باشیم، خانواده ای که اولین موبایل کم حاشیه واقعی را به دنیا معرفی کرده بود. حالا طراحی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) از رابط کاربری MIUI 10 لو رفته و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

یک مدل لو رفتن را هم می توان تصویر رسمی شرکت در رابط کاربری دانست! این بار نوبت به شیائومی است که در MIUI 10 پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خود را لو بدهد، اما چرا چنین نظری داریم؟ خب اول اینکه اگر به تصویر پایین نگاه کنید، حضور یک دکمه مخصوص دستیار هوشمند را شاهد هستید، چیزی تا کنون در محصولات شیائومی وجود نداشته است. به این صورت می توان حدس زد که با یک موبایل جدید رو به رو هستیم.

شیائومی می میکس ۳

شیائومی می میکس ۳

اما به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید. این طراحی کلی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) را نشان می دهد که البته در هر دو تصویر همین اطلاعات مشخص است. به صورت قابل توجه شاهد کاهش حاشیه لبه پایین هستیم اما هنوز با حاشیه لبه بالا متقارن نیست. یکی از دلایل کاهش این  حاشیه را می توان انتقال دوربین سلفی از لبه پایین به مکانیسم مکانیکی بالاجهنده بالای دستگاه دانست.

به صورت کلی می توان گفت طراحی شیائومی می میکس ۳ خیلی غافلگیرکننده نیست اما قطعا یکی از طراحی های خوب سال ۲۰۱۸ خواهد بود. نظر شما چیست؟ درباره آن چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.p.a.r.r.o.w

«خب اول اینکه اگر به تصویر پایین نگاه کنید، حضور یک دکمه مخصوص دستیار هوشمند را شاهد هستید، چیزی تا کنون در محصولات شیائومی وجود داشته است. »
سینا جان وجود نداشته است رو داشته است نوشتی.

Shiral

امیدواریم اون حاشیه نه چندانددلچسب پایین که سری میکس روی اون اصرار داره و جالب نیست را درست کنه

ali.k77

بهترین گوشی شیائومی با قیمت زیر ۲ میلیون کدوم مدله ?
خرید گوشی شیائومی با قیمتی که بالا گفتم به صرفه تره الان یا تعمیر سونی z3 که صفحش شکسته ؟
هزینه تعویض صفحه z3 حدودا چقدر میشه
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

Dariushrd

داداش تو این شرایط گوشی خریدن دقیقا مثل دور ریختن پوله…ببر یه جای خوب گوشیتو با نهایتا ۲۰۰ ت تعمیر میشه..اگه دوربینش کیفیتش افت کرده لنزشم تعویض یا تمیز کن…

Morteza.f78

داداش من خودم z3. داشتم اافتاد تاچ شکست حدود ۸ ماه پیش،،،واقعا سونی قیمت تاچ و ال
… به صرفه ست… من با ۱۸۰ هزار تومن عوض کردم شما نهایت ۲۵۰ بیشتر هزینه نکن چون کمتره…ولی مطمعن شو گوشیتو دست ادم کار بلد میسپاری…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)