حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۳ با دوربین پاپ آپ طور آخر تابستان از راه می رسد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

ما دو روز پیش در ترنجی با هم خواندیم که شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) با دوربین سلفی پاپ آپ طور لو رفت. همچنین دو روز پیش از آن نیز شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3) لو رفت که در آن دوربین سلفی روی لبه بالا دیده نمی شد و حدس می زدیم همچنان عادت شیائومی، روی لبه پایین قرار بگیرد اما با انتشار شایعه بعدی، دیدیم که شیائومی هم به ویوو پیوسته است. حالا در یک تصویر غیر رسمی ضمن تایید دوربین سلفی پاپ آپ طور شیائومی می میکس ۳ تاریخ عرضه رسمی‌ آن نیز مشخص می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، یک موبایل با بخشی بیرون زده دیده می شود و طبق حافظه بصری ما این می تواند دوربین سلفی پاپ آپ طوری همچنان ویوو نکس باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شیائومی سال ۲۰۱۵ پتنتی برای دوربین سلفی پاپ آپ طور ثبت کرده بود که حتی فلاش هم داشت! بله، اگر تصویر شایعه قبلی را به یاد بیاورید، فلاش LED خطی بالای دوربین سلفی پاپ آپ طور شیائومی می میکس ۳ دیده می شود:

شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) با دوربین سلفی پاپ آپ طور لو رفت

برج ۹ میلادی (برج جاری برج ۷ است) می شود ۲ ماه دیگر که در پایین پوستر برای عرضه آن مشخص شده است. بالای تاریخ عبارت “Light Of Mi” را نیز می بینیم که می تواند سر نخی به ویژگی خاصی باشد یا به سادگی یک توصیف افسانه ای برای شیائومی می میکس ۳ باشد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می میکس ۳ و اکثر موبایل های دیگر که می خواهند کم حاشیه ترین باشند، مکانیسم دوربین سلفی مکانیکی را در پیش می گیرند؟ بد نیست یادآوری کنیم در هنگام انفجار گلکسی نوت ۷ یعنی تابستان دو سال پیش، شیائومی با می میکس (Mi MIx) خود بازار را منفجر کرد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایده ندارن. فقط بلدن از هم تقلید کنن.
دیگه بعد ناچ، انکار میخوان گیر بدن به دوربین پاپ آپ.

Quality

یعنی این شرکت یکماهه دوربین پاپ آپ رو کپی کرده؟! آخه این چه حرفیه؟!
در ضمن کپی آخه چه معنی میده! شرکت ها میخوان حاشیه رو کمتر بکنن و این دوربین مزاحمه یکی بصورت پاپ آپ یکی با ناچ یکی هم با انتقال جای دوربین تا حدودی مشکل رو رفع میکنه
اصولا هیچ کپی از آیفون هم نشد چون با کاهش حاشیه ها شما مجبور میشی دوربین سلفی رو یک کاری بکنیش که ساده ترین حالتش رفتن سراغ ناچ هست!
قبل از اپل هم اسنشیال و فکر میکنم یک شرکت دیگه گوشی ناچ دار معرفی کردن و این نشون میده یک چیز اجباری برای کاهش حاشیه هست و نمیشه گفت چون اپل شرکت بزرگی هست و سراغ ناچ رفته بقیه برن کارشون اشتباهه!

کپی یعنی زدن S6 با طراحی کپی آیفون و اکسپریا! اون کپی بود که حتی یک تغییر جزیی در طراحی نسبت به آیفون هم ایجاد نکردن! اون کپی بود نه ناچ و پاپ آپ!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)