حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2 LE) نام نسخه لایت کی ۲ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

بیش از یک هفته پیش بود که بلک بری کی ۲ لایت (Blackberry Key 2 lite) لو رفت. آن اولین اطلاعات درباره نسخه ضعیف شده بلک بری کی ۲ بود و حالا به نظر می رسد که نام رسمی آن مشخص شده است. حال به گوش می رسد که بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2 LE) نام نسخه لایت کی ۲ خواهد بود.  در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که بلک بری در حال تدارک معرفی نسخه ضعیف شده بلک بری کی ۲ که خود یک میان رده است، می باشد. قبلا در ترنجی گفتیم که نسخه اصلی بلک بری کی ۲ با اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه شده است و خود یک میان رده به حساب می‌آید نسخه لایت آن احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ یا همین حدود ها عرضه شود.

به لطف تاییدیه FCC حالا نام اصلی نسخه ضعیف تر شده بلک بری کی ۲ را می دانیم. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، نام بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2 LE) برای آن تایید شده است. دلیل این نامگذاری به جای مینی این است که اندازه کلی دستگاه برابر با نسخه عادی بوده اما در مشخصات سخت افزاری شاهد کاهش هایی هستیم. حتما شما هم حدس زده اید که LE می تواند مخفف Lite Edition است.

با توجه به مراسم های پیش رو یا TCL تصمیم می گیرد که بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2) را در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد کرد، یا مراسم مجزا خواهد داشت و یا به یک خبر اکتفا خواهد کرد. به نظر ما به ترتیب احتمال گزینه سوم و اول خیلی بیشتر از گزینه دوم است.

نظر شما چیست؟ نام گذاری متفاوت می تواند جذاب باشد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)