حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری کی ۲ لایت (Blackberry Key 2 lite) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

بیشتر از یک ماه پیش بود که بلک بری کی ۲ (BlackBerry Key 2) رسما معرفی شد. حالا به نظر می رسد TCL که بلک بری را از آن خود کرده می‌خواهد رسم دیگر تولیدکننده های چینی را به محصولات بلک بری اضافه کند. در همین راستا بلک بری کی ۲ لایت (Blackberry Key 2 lite) لو رفته نشان می دهد که یک نسخه ارزان تر بلک بری کی ۲ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

امروز در توییتی از ایوان بلاس شاهد لو رفتن نمای پشتی بلک‌ بری کی ۲ لایت هستیم. در این تصویر که طراحی قاب پشتی همان پلاستیک فشرده اما طرح دارد دیده می شود. دوربین دوگانه نیز روی قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود و خوشبختانه باید گفت به دلیل لایت شدن این نسخه دوربین به دوربین تکی نزول پیدا نکرده است. همچنین هر چند که قاب پشتی دستگاه مشخص است اما چون ابعاد کلی دستگاه با نسخه اصلی بلک بری کی ۲ برابر است به نظر می‌رسد که جلوی آن هم دارای کیبورد فیزیکی کامل باشد.

اگر کمی به قاب دور دستگاه توجه کنید می‌بینید در این نسخه که لو رفته رنگ قرمز را شاهد هستیم. ایوان پلاس می گوید که این دستگاه در رنگ های قرمز، آبی و خاکستری ارائه خواهد شد. همچنین وی می افزاید که دلیل نامگذاری لایت به جای مینی این است که اندازه کلی دستگاه برابر با نسخه عادی بوده اما در مشخصات سخت افزاری شاهد کاهش هایی هستیم. هرچند نسخه اصلی بلک بری کی ۲ با اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه شده است و خود یک میان رده به حساب می‌آید نسخه لایت آن احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ یا همین حدود ها عرضه شود.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره بلک بری کی ۲ لایت در دسترس نیست اما این شایعه امکان عرضه آن را تایید می کند. نظر شما چیست؟ احتمالا بلک بری فکر میکند که کیبورد فیزیکی کامل خود را باید با قیمتی ارزانتر در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

کسی تجربه ای از بلک بری داشته؟گوشی های خوبین؟

s.p.a.r.r.o.w

من با keyone کار کردم گوشی لوکس و متفاوتی بود، خیلی خوش دست و خوش ساخت بود فقط یکم قطر و وزنش اذیتم می کرد، باتریش فجیع خوب بود فقط تو شارژ بعضی وقتا گرم می شد دوربینش خوب بود و من از کیبوردش واقعا لذت می بردم فقط اینو باید بگم هرکسی ممکنه با گوشی کیبورد فیزیکی دار حال نکنه بهتره اگه کسی یه نیم نگاهی به اینجور گوشی ها داره حتما بره دستش بگیره کار کنه باهاش.

BeFair

همون طور که گفتین، سیستم چینی ها رو داره پیاده می کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)