حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش فعال کردن طراحی جدید کروم روی دسکتاپ و iOS

حدود یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم طراحی جدید گوگل کروم دسکتاپ در کروم قناری ارایه شد. حالا اما در کروم 68 شما می توانید این طراحی را خیلی ساده به کروم خود اضافه کرده و آن را تجربه کنید، حتی اگر آن را دوست نداشتید، به حالت عادی بازگردانید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش فعال کردن طراحی جدید کروم روی دسکتاپ و iOS را با هم داشته باشیم.

اگر مثل ما روزی بیش از 16 ساعت را چشم به نمایشگر لپتاپ می دوزید و وبگردی دارید، خیلی پیرتر و عادتی تر به طراحی قدیمی کروم شده اید و شاید تغییر برای شما کمی سخت باشد، جز به جز جزئیات در حافظه ماهیچه ای شما حتی ذخیره شده و کمی عادت به موارد جدید برایتان می تواند سخت باشد. کروم 68 به شما این اجازه را می دهد تا با فعال کردن طراحی جدید کروم ببینید چه چیزی در انتظار شماست.

طراحی جدید کروم خیلی شبیه به فایرفاکس است

با این که فایرفاکس خیلی کرومی (!) شده است اما کروم هم کم فایرفاکسی نشده، به خصوص در این طراحی جدید. اولین چیزی که به چشم می آید، طراحی تب هاست که من شخصا با آن خیلی راحت نیستم. دومین مورد آدرس بار است که دوستش دارم و سومین مورد که هر چند هر از گاهی به جای Ctrl+T از آن استفاده می کنم، باز کردن تب کردید با ماوس است. خب این گزینه از آخر لیست تب ها به اول آن منتقل شده و این کمی سردرگم کننده است. به هر حال این نظر ماست و شما خودتان باید با این کفش ها راه بروید تا نظر خود را بگویید!

بسیار خوب، آموزش فعال کردن طراحی جدید کروم روی دسکتاپ و iOS به قرار زیر است:

کروم دسکتاپ:

  1. 1- آدرس مقابل را کپی کرده و در آدرس بار خود پیست (Paste) کنید: chrome://flags/#top-chrome-md
  2. 2- گزینه اول این است: UI Layout for the browser’s top chrome ، آن را از حالت Default به refresh تغییر دهید.
  3. 3- مرورگر خود را از گزینه ای که حالا پایین آن نمایش داده می شود، دوباره راه اندازی کنید (Restart) یا ببندید و بازش کنید.

کروم iOS:

  1. 1- آدرس مقابل را کپی کرده و در آدرس بار خود پیست (Paste) کنید: chrome://flags/#top-chrome-md
  2. 2- در بخش UI Refresh Phase 1 گزینه Enabled را انتخاب کنید.
  3. 3- مرورگر خود را از گزینه ای که حالا پایین آن نمایش داده می شود، دوباره راه اندازی کنید (Restart) یا ببندید و بازش کنید.

به همین سادگی! این کار را انجام دادید؟ به یاد داشته باشید باید کروم 68 را داشته باشید! نظر شما درباره این طراحی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

نسخه iOS خیلی بد میشه.همینطوریش خیلی بهتره.

Ali007

سلام آقای عطایی آپدیت تلگرام اومده ها نمیخواید بررسی کنید؟?

saman1670

من این فلگو امتحان نکردم و نمی دونم دقیقا طراحی کجا رو عوض می کنه ولی دوستان می تونن فلگ modern design رو فعال کنن و از کروم با متریال دیزاین2 بهره ببرن و همچنین می تونن فلگ horizontal tab switcher رو فعال کنن و مدیریت تب هاشون افقی بشه از عمودی.

saman1670

همچنین توی کروم قناری و دولوپر هم یه فلگ اومده که اگر فعالش کنید صفحه دانلود کرومم بروز می شه با امکانات بروزتر.برای این کار باید کروم دولوپر 69 رو بریزید.جدیدا کروم خیلی فلگ اضافه می کنه و کلا در حال خونه تکونیه

REZA

خوب شده نمیشه گفت الان قشنگه یا قبل دوتا خوبن،ولی اینکه تغییر کرده خوبه
کاش اپ هایی مثل گوگل موزیک و هم اپدیت کنه اصن طراحیش خوب نیست کنکه کلا باهاش مشکل دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)