حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید گوگل کروم دسکتاپ در کروم قناری ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

طراحی ظاهری گوگل کروم سال هاست که تغییر بزرگی نداشته است. هر چند شخصا همین طراحی را دوست دارم و در مقابل تغییر خیلی مقاومت کمی ندارم اما به هر حال به نظر می رسد که گوگل نقشه هایی در سر دارد که در نسخه ناپایدار توسعه دهنده های کروم یعنی کروم قناری، عرضه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی جدید گوگل کروم دسکتاپ را که در کروم قناری ارایه شد است، ببینیم.

طراحی جدید تب های گوگل کروم قناری

طراحی جدید تب های گوگل کروم قناری

همانطور که در تصویر بالا می بینید، طراحی جدید گوگل کروم قناری خیلی این مرورگر را شبیه به طراحی جدید فایرفاکس کرده است! در حقیقت فایرفاکس به سمت کرومی شدن و کروم به سمت فایرفاکسی شدن پیش رفته است! در نهایت نتیجه را می توان در طراحی متریال 2 گوگل دید که در اندروید P نیز به کار گرفته شده است.

ظاهر سربرگ تب ها دیگر ذوزنقه ای نیست و مستطیلی با گوشه های گرد خواهد بود. تب هایی که باز نیسند با جلب توجه کمتر دیده می شوند، آدرس بار با کناره های دایره ای در نظر گرفته شده و همه چیز کمی فاصله بیشتری از یکدیگر گرفته اند. این می تواند در جهت بهینه تر بودن برای دستگاه های لمسی باشد.

اگر علاقه دارید که این طراحی جدید گوگل کروم را داشته باشید، می توانید از لینک زیر گوگل کروم قناری را از گوگل دانلود کنید:

دانلود گوگل کروم قناری دسکتاپ

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییر طراحی به همین صورت به نسخه نهایی کروم خواهد رسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)