حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) رسما معرفی شد، قیمت از 250 یورو

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

بیش از سه ماه پیش بود که شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) یا همان شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) رسما معرفی شد. هر چند نام شیائومی می ای 2 آن موقع هنوز مشخص نشده بود اما خب طبق روال سال گذشته اینطور حدس می زدیم. همچنین شیائومی ردمی 6 پرو حدودا یک ماه پیش رسما رونمایی شد و این دستگاه نیز گویا قرار است در نقش شیائومی می ای 2 لایت ظاهر شود! حالا هر دو دستگاه با هم معرفی شده اند و ما در این مطلب به شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) می پردازیم، دستگاهی که از 250 یورو آغاز می شود و مشخصات وسوسه کننده ای برای بازارهای هدفش دارد.

شیائومی می ای 2 همانند شیائومی می 6 ایکس بدون بریدگی نمایشگر طراحی شده است. در حقیقت همه چیز همان شیائومی می 6 ایکس بوده که در پروژه اندروید وان (Android One) ارایه شده است.

بسیار خوب، اجازه بدهید با دوربین آغاز کنیم، دوربینی که با هوش مصنوعی یا همان (AI) می تواند بیش از 206 صحنه متفاوت را شناسایی کند و برای عکاسی بهتر تنظیمات صحیح تر را انجام بدهد. همچنین مکانیسم دوربین دوگانه آن نه دوربین دوم تله است، نه دوربین دوم سیاه و سفید و نه فوق عریض بلکه این دوربین دوم 20 مگاپیکسلی و با f/1.75 است که حسگر تصویر 1/2.8 اینچ دارد. طبیعتا با این اندازه حسگر تصویر اندازه پیکسل ها آنطور که در دو منبع Gsmarena و GizmoChina عنوان شده است، 2 میکرومتر نمی شود. با کمی تحقیق بیشتر درباره حسگر IMX376 سونی به این رسیدیم که اندازه هر پیکسل آن 1 میکرومتر خواهد بود.

دوربین شیائومی می ای 2

دوربین شیائومی می ای 2

گفته می شود که در شرایط نوری قوی شیائومی می ای 2 یا از دوربین 20 مگاپیکسلی و در شرایط نوری ضعیف از دوربین 12 مگاپیکسلی با f/1.75 و اندازه حسگر تصویر 1/2.9 اینچی که اندازه هر پیکسل آن 1.25 میکرومتر است استفاده خواهد کرد. حسگر تصویر دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX486 است و پیش از این در ردمی نوت 5 پرو استفاده شده است. همچنین دوربین سلفی شیائومی می ای 2 دقیقا همان دوربین 20 مگاپیکسلی دوربین عقب است. این دوربین سلفی خود 12 حالت عکاسی پرتره را به وسیله هوش مصنوعی شناسایی می کند و برای شناسایی چهره در جهت باز کردن قفل دستگاه هم استفاده می شود.

بازارهایی که شیائومی می ای 2 در آن عرضه خواهند شد عبارت است از:

چیپست محبوب میان رده های لوکس این روزها یعنی اسنپدراگون 660 به همراه انتخاب حافظه داخلی و رم 4-64، 6-64 و 6-128 گیگابایت برای قلب تپنده شیائومی می 6 ایکس استفاده شده است. نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزلوشن FHD+ و باتری 3010 از دیگر مشخصات شیائومی می ای 2 است. قیمت این نسخه ها را می توانید در تصویر زیر ببینید که از 250 یورو آغاز می شوند.

نظر شما چیست؟ این دستگاه می تواند برای بازار خارج از بازار چین خوب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

در کل دستگاه خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)