حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می ای 2 (Mi A2) مشخص شد، ضعیف

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

عمر باتری شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) از جمله مواردی بود که با توجه به حجم 3000 میلی آمپری باتزی آن، اصلا انتظار عملکرد ویژه ای نداشتم اما این عمکرد؟! نه انتظار این را هم نداشتم! عمر باتری شیائومی می ای 2 (Mi A2) مشخص شده و ضعیف است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

عمر باتری شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2)

عمر باتری شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2)

همانطور که در تصویر بالا از عمر باتری شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) می بینید، مدت زمان پخش ویدیو تنها 9 ساعت و وبگردی کمی بیش از 9.5 ساعت است. مدت زمان مکالمه نیز روی مرز 22 ساعت قرار دارد. با توجه به باتری 3000 میلی آمپری و نمایشگر 6 اینچی FHD+ با نسبت تصویر 18:9 به آن، عملکرد را می توان پایین تر از متوسط دانست.

شاید برای شما جالب باشد که شیائومی Mi A1 با باتری 3080 میلی آمپری در وبگردی 2 ساعت و در پخش ویدیو تا 3 ساعت عملکرد بیشتری را ارایه می کند و تنها در بخش مکالمه صوتی است که می ای 2 پیشی می گیرد.

نتایج عمر باتری شیائومی می اِی 1 (Xiaomi Mi A1) مشخص شد

 

شیائومی می ای 2 (Mi A2) در هند با شارژر QuickCharge 4.0 ارایه می شود. در تستی که با شارژر عادی 5 ولت 2 آمپر انجام شده است، در مدت 115 دقیقه شاهد شارژ کامل و در مدت 30 دقیقه تا 35٪ شارژ می شود. انتظار می رود این این اعداد و ارقام با شارژر سازگار با QuickCharge 4.0 بهتر شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) می تواند با این عملکرد، دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)