حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi A2 یا همان Mi 6X تاریخ 5 اردیبهشت رسما معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

حدود یک هفته پیش بود که شیائومی می 6 ایکس (Mi 6X) لو رفت و مشخصاتی از جمله اسنپدراگون 626، نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه را برای آن دیدیم. امروز اما پس از تعداد مختصری شایعه برای این میانه رده حدودا لوکس شیائومی (!) شاهد ارسال دعوتنامه های رسمی برای مراسم رونمایی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تاریخ معرفی رسمی شیائومی Mi A2 یا همان Mi 6X را مرور کنیم.

شیائومی می 6 ایکس

شیائومی می 6 ایکس

این تصویر یکی از شایعاتی است که پوشش آن را نادیده گرفته بودیم و مربوط به شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) و یا نسخه جهانی آن یعنی شیائومی Mi A2 است. این دستگاه که طراحی دوربین دوگانه آن شبیه به آیفون X است مشخصات سخت افزاری به روزشده قابل انتظاری نسبت به نسل پیشین خود یعنی شیائومی می 5 ایکس (Xiaomi mi 5X) یا همان شیائومی Mi A1 دارد.

برای مشخصات سخت افزاری شیائومی می 6 ایکس باید گفت نمایشگر 6 اینچی با رزلوشن FHD+ عرضه می شود که نسبت تصویر 18:9 و این یعنی حاشیه نمایشگر آن کمتر شده است. چیپست اسنپدراگون 626 که نه چندان دلربا است در قلب آن می تپد و مشخصات 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات خوب این دستگاه است که در نظر قبل نیز نقطه قوت ویژه آن بود.

دوربین دوگانه 20+8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم های f/2.0 و f/1.8 برای دوربین اصلی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با f/2.0 دیگر به عنوان سلفی قرار خواهد گرفت. باتری شیائومی می 6 ایکس (Xioami Mi 6X) احتمالا 2910 میلی آمپری بوده که برای این مشخصات، نه خیلی خوب و نه خیلی بد است. با توجه به ضخامت 7.3 میلی متری و وزن 165 گرمی، این دستگاه که احتمالا آلومینیومی باشد می توند گزینه خوبی به شمار برود.

دعوتنامه مراسم شیائومی

دعوتنامه مراسم شیائومی

دعوتنامه ای که می بینید تاریخ 5 اردیبهشت یا همان 25 آوریل را برای رونمایی به ما نشان می دهد. به نظر می رسد که اردیبهشت 97، اردیبهشتی متفاوت خواهد از نظر حجم معرفی های جالب طور است. نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی از شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) هستید؟ نسخه جهانی آن با پروژه اندروید وان یعنی شیائومی Mi A2 را می پسندید یا نسخه چینی می 6 ایکس را؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من نسخه اندروید وان رو ترجیح میدم

Peiman

منم همینطور

Shiral

نسخه قبلی اون بسیار خوب بود.هم قیمت هم نسخه اندرویید اون هم دوربین و مابقی ماجرا.یک میان رده عالی برای افراد با قدرت خرید متوسط که دوست داشتند گوشی با مشخصات نزدیک پرچمدار داشته باشند.اما این نسخه نظر به سایز صفحه اش باطری ناامید کننده ای دارد.اگرچه خوب احتمالا مصرف بهینه ای با این چیپست دارد.و نکته اخر قطعا قیمت بالاتری دارد وبرای ما ایرانی ها زیر ۱۵۰۰نمیفته برای همین قطعا نمیتونه در. مقابل میان رده های خوب هواوی رقیب سرسختی باشد.

Mortazavi

فقط شیائومی میتونه یه گوشی با پردازنده ضعیف تر از مدل سال پیشش بزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)