حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدنام پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال مشخص شد، دو ماهیِ دیگر

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، گوگل

می دانیم که موبایل های پرچمدار 2018 گوگل یعنی پیکسل 3 ایکس ای و پیکسل 3 مدت هاست در دست توسعه است. حتی به لطف رندرهای لو رفته از هم اکنون می دانیم که چه ظاهر و طراحی دارند که شخصا آن را دوست ندارم! امروز در شایعه ای کد نام این دو دستگاه منتشر شده که بد نیست به آن بپردازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیش از این در تصویری که از پیکسل 3 ایکس ال لو رفته بود، علاوه بر طراحی کد نام آن را نیز دیده بودیم. کد نام “crosshatch” برای پیکسل 3 ایکس ال مشخص شده است و چند روز پیش نیز برای پیکسل 3 نام “Blueline” منتشر شد. این نام از AOSP لو رفته است.

پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال

شاید این نام ها برای شما عجیب باشد. باید بگوییم همانطور که گوگل همیشه برای نام نسخه های اندروید خود از نام دسرها استفاده می کند، برای کد نام موبایل ها خود نیز از نام ماهی استفاده می نماید! برای مثال این کدنام برای مدل های قبلی به شرح زیر است:

Sailfish/Pixel, Marlin/Pixel XL, Walleye/Pixel 2 و Taimen/Pixel 2 XL

پیش از این یک کد نام دیگر به نام “Albacore” نیز منتشر شده بود که هنوز مشخص نیست دقیقا برای چه موبایلی از گوگل خواهد بود اما با احتمال قابل قبولی می توان گفت که مربوط به پیکسل میان رده با چیپست اسنپدراگون 710 می شود، دستگاهی که هنوز مشخص نیست رسما توسط گوگل عرضه شود یا نه.

مواردی که تا کنون درباره پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال می دانیم این است که به ترتیب نمایشگر کم حاشیه و دارای بریدگی نمایشگر دارند، احتمالا یک دوربین داشته باشند، حافظه رم 4 گیگابایت است (‌آههههه گوگل) و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی به عنوان راه احراز هویت است.

نظر شما چیست؟ پرچمدارهای 2018 گوگل می توانند موفق باشند؟ هر چند طبق تجربه ما گذشته گوگل، حتی اگر این دستگاه ها موفق باشند باز گوگل است که نمی خواهد از آن بفروشد!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saman1670

امیدوارم زوم اپتیکال و اسکنر سه بعدی داشته باشه.البته اسکنر سه بعدی توی متن اندروید پی دیده شده.و در کل امیدوارم مثل پیکسل2 پر تغییر باشه

Pouya

شرمنده ربطی به این پست نداره
نوت 9 باتری 4000 میلی امپر
https://www.gizchina.com/2018/07/21/samsung-galaxy-note-9-to-feature-a-4000mah-battery-as-confirmed-by-anatel/
امیدوارم درست باشه
اقای ع طا یی در صورت امکان پوشش بدین ممنون میشم

دکتر رسول آریان

به تصویر مطلب نگاه کن. یعنی این:
http://img.gizchina.com/2018/07/galaxynote9_render_092222-640×640.jpg
کادر دوربینش مشکیه، با اینکه خود بدنه آبیه.
هر چند این تصویر رندر شده هست، اما اگر واقعا اینجوری باشه عالیه. قلمش هم ترکیب طلایی و آبیه.
اگر واقعا اینجوری باشه که محشره.

Pouya

اره این عالیه

Naranj

اتفاقا این رندر از روی عکسی هست که خود سامی منتشر کرد و احتمال زیاد همین شکلی هست

Peiman

این چند سال از دست سونی حرص خوردیم
حالا نوبت گوگل

Amin.light33

چرا؟ گوگل عالیه که، پیکسل نسل دو یکمی مشکلات داشت که اپدیت تقریبا همشو رفع کرد( بجز دیسپلی, از زاویه اگه بهش نگاه کنی رنگش به ابی تمایل پیدا می‌کنه) ، چون نسل اول بود دیسپلی ش، امسال احتمالا این مشکلات براش پیش نیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)