حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

از قدیم گفته اند “دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد” و درباره سونی این موضوع همیشه صدق می کند. هر چند اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم خیلی بی سر و صدا و کاملا بیرون از برنامه رونمایی شد و از این بابت که غافلگیر شدیم خوشحالیم اما عرضه دیرهنگامش به بازار و غیبت آن از بازار ایران می تواند ناامیدکننده باشد. البته این ها نباید ما را از دیدن ویدیو آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم باز بدارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم سونی اولین پرچمدار با دوربین دوگانه خود را چطور و با چه وسایلی به بازار عرضه می کند.

به صورت کلی نه فقط ما، بلکه هر کسی که ویدیوهای این منبع یعنی Phone Battles را دیده می تواند با درصد بالایی گرایش او به سونی را برای شما تایید کند. حتی او معتقد است که طراحی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم به دلیل ضخامت بالا و وزن زیاد نسبت به اکسپریا ایکس زد پریمیوم یک عقب گرد است. به این ها نمایشگر پر حاشیه را هم اضافه کنید تا بهتر بفهمید چرا اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم برای اون نسبت به گلکسی اس 9 پلاسی که با آن ویدیو را ضبط کرده است یا اوپو فایند ایکس که نشان داد، جذاب نیست.

لوازم جانبی همراه با اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

همانطور که در تصویر بالا می بینید، کابل USB Type C، شارژری که درباره سریع بودن آن صحبتی نمی شود اما به نظر می رسد شارژر سریع باشد و هدفونی که باز هم درباره آن صحبت نمی شود اما به نظر می رسد خوب باشد، از جمله مواردی است که همراه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم است! البته از یاد نبرید که اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم بدون جک 3.5 میلی متری هدفون عرضه شده و سونی یک دانگل زیر شارژر برای تبدیل USB Type C به جک 3.5 میلی متر هدفون در نظر گرفته است.

آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

نظر شما درباره اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم چیست؟ به نظر می رسد لوازم جانبی همراه آن خوب است، بسته بندی شبیه به نسل های پیش اما مانند اکسپریا ایکس زد 2 با رنگ تیره و در نهایت طراحی خود دستگاه جذاب نیست.

اگر ویدیو را دیده باشید، می بینید که این دستگاه همانند توصیف ما در ترنجی برای آنر 8 یا میت 10، دقیقا “راه می رود” و روی هر سطحی بگذاریدش، زمانش مهم نیست اما بالاخره از آن جا تکان می خورد! این مشکل را سامسونگ با اضافه کردن یک لایه مخصوص کم شدن سُر بودن شیشه و یک لایه دیگر برای جذب کمتر اثرانگشت برطرف کرده است اما هنوز شرکت های دیگری که موبایل شیشه ای می سازند، به آن توجهی ندارند!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

این بنده خدایی که ویدیو رو درست کرده اینقدر زحمت کشیده اما درست همون شارژر و هندزفری رو به ما نشون نداد ببینیم چند چندیم!

ahmad

یه تعدادی شرکت هستن که دستی دستی دارن خودشونو نابود میکنن مثلا چی میشه سونی طراحیشو درست کنه و پنل آمولد بذاره؟ دیگه نقطه ضعفی نمیمونه که دوربین یک صدا یک سرعت یک …

خودشم خنده اش گرفته بود به این گوشی. گفت در برخی موارد پسرفت داشته نسبت به XZ پریمیوم.

حتی به محل قرار گیری فینگر پرینتش هم اشاره کرد. گفت ممکنه اشتباهی انگشت بره روی دوربین دوم.

اون شیطنتش هم خنده دار بود ?
جایی که گوشی رو گذاشت روی میز و فیلم رو تند کرد تا به قول خودش شبح گرفتار شده در XZ2 پریمیوم خودش رو نشون بده!

اینم تصویرش:
http://uupload.ir/files/ebii_xz2p.jpg

Pouya

اولین چیزی که با شنیدن اسم سونی میاد تو ذهنم اینه
قربانی سیاست های غلط

کهکشان

این مگه سوگولی سونی نبود ؟ چرا انقد سکرته ؟ هیچ سرو صدایی بپا نکرد ! گویا آخرین تلاش های سونیم شرایطو به نفعش پیش نبرد !
ولی واقعا دوست داشتم سونی بمونه اما یه برند مثل شیائومی سامورایی نیاد بالا !

Sadeghh

این که سامسونگ سر نمیخوره درسته چون پشتش صافه اصلا و دلیلی هم نداره سر بخوره(مگه سری زد سونی که شیشه ای بود سر میخورد؟؟)
ولی اون لایه ای که میگی برای جذب کمتر اثر انگشت استفاده کرده حداقل من چیزی حس نکردم
دوتا از دوستام اس هشت و نوت هشت دارند همیشه چربه و اتفاقا به سختی پاک میشه در حالی که گوشی های شیشه ای دیگه به راحتی تمیز میشه به جز تعداد معدودی

دکتر رسول آریان

آقای محترم، اگر ویدیو رو نگاه کنی، میبینی که XZ2 پریمیوم زمانی که رو به صفحه هم گذاشته میشه، باز مثل ماهی سر میخوره!
مگه شیشه نمایشگرش صاف نیست؟
فقط میخواید گند کاری های شرکت مورد علاقه تون رو یک جوری توجیه کنید.

mohammad70

سلام
من با اومدن دوباره نوکیا ؛نوکیا 5 خریدم ولی واقعا وقتی نوکیا تو بازار نبود گوشی های سونی رو قبول داشتم هیچ وقت سمت سامسونگ نرفتم با اینکه گوشی های خوبی داره شما چرا توجهی به امکانات این گوشی نمی کنید دوربینش تو تست ها عالی بوده تو تست سرعت هم که گوشی های سونی همیشه عالی بودن ولی بعضی جاهها باید قبول کنیم کم کاری شده مثلا استفاده نکردن از صفحه اولد قبول دارم ای پی اس خوبه ولی عمق رنگ مشکی تو امولد بیشتر هست یا 200 گرم وزن گوشی واقعا زیاده یا ضخامت من این رو بی احترامی به طرفدارها میگم ولی به نظر من گوشی باید حاشیه داشته باشه هر چنداگه نظرم اشتباه باشه علت فروش کم سونی و هر سال بدتر شدن اوضاع یک توجه نکردن به بازار دو دلسردی خودشون نسبت به محصولی که دادن سه تحمیل نظرات خودشون به مردم که شما نمیدونید چی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)