حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی 40 (LG V40) با دوربین سه گانه تا سه ماه دیگر عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

به ال جی نگاه کنید! مشخص است آن جا چیزی سر جای خودش نیست و کمی اوضاع پیچیده شده در غیر این صورت کدام شرکت سه تا و نصفی (!) پرچمدار در یک خانواده در کمتر از 6 ماه تولید می کند؟ ال جی وی 30، ال جی وی 30 اس تینکیو، ال جی وی 35 تیکیو و نسخه های پلاسشان که به عنوان یک مدل جداگانه از سوی ال جی شناخته می شوند! حالا به نظر می رسد با رسیدن به شهریور و انتظار رونمایی از پرچمدار خانواده LG V باشد منتشر ال جی وی 40 باشیم اما این همه مدل نزدیک به هم در خانواده ال جی وی (LG V)، واقعا وی 40 باید چه چیزی رو کند تا برنده باشد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

ال جی وی 30+

ال جی وی 30+

بله، درست حدس زدید. بیش از یک هفته پیش در ترنجی خواندیم که ال جی وی 40 (LG V40) با 5 دوربین ارایه خواهد شد. این یعنی انتظار می‌رود که سه دوربین برای دوربین اصلی و دو دوربین برای دوربین سلفی استفاده شود. این همان چیزی است که برای گلکسی اس ۱۰ پلاس در شایعات شنیده ایم. تفاوت اما اینجاست که ال جی تا کنون دوربین دوم دوربین های دوگانه خود را از نوع زاویه دید عریض استفاده می‌کرد و سامسونگ دوربین تله را ترجیح می‌داد. حالا اما به نظر می‌رسد که دوربین سوم نقاط ضعف این دو راهبرد را پوشش داده و الجی به استفاده از یک دوربین تله سوم و سامسونگ به استفاده از یک دوربین فوق عریض سوم روی خواهند آورد.

درباره دوربین دوگانه سلفی ال جی یکی از قدیمی ها در این زمینه است. اولین عضو خانواده ال جی وی (LG V) را میتوان ال جی وی ۱۰ دانست که با دوربین سلفی دو گانه ارائه شد و دوربین دوم نقش عکاسی فوق عریض را به عهده داشت. بعید نیست که همین کاربرد برای الجی وی ۴۰ هم در نظر گرفته شده باشد.

ال جی می خواهد برای تمایز بیشتر بین ال جی وی 40 و ال جی وی 35 از بریدگی نمایشگر و دوربین سه گانه استفاد کند

با توجه به اینکه ال جی وی 40 تقریبا همه آن چیزی که پرچمدارهای 2018 دارند یعنی چیپست اسنپدراگون 845، نمایشگر کم حاشیه، دوربین دوگانه و … را دارد، به نظر می رسد ال جی بخواهد برای تمایز بیشتر بین ال جی وی 40 و ال جی وی 35 از بریدگی نمایشگر و دوربین سه گانه استفاد کند!

زمان عرضه به بازار ال جی وی 40 جایی بین عرضه گلکسی نوت 9 و آیفون های 2019 خواهد بود. هر چند ال جی از هم پوشانی تاریخ معرفی با شرکت قدرتمند هموطن خود یعنی سامسونگ دوری می کند اما همزمانی با 3 آیفون 2018 می تواند برای آن ها سنگین تمام شود! شما چطور فکر می کنید؟ ال جی از این وضعیت رهایی خواهد یافت؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

ای کاش تمام توانش را برای یک گوشی کامل استفاده میکرد اونم با یک باطری خوب و حاشیه بدون ناچ…بزودی با این سیاست های عجیب ال جی و سردرگمی این شرکت درصورت اتفاق مشابه U12 اچ تی سی و عدم استقبال مشتریان سرنوشت مشابهی ممکنه برای خودش رقم بزنه.

ahmad

بچه ها ببخشید اینجا می پرسم یه گوشی که با یه شماره فعال شده که صاحبش خودمم اگه خط دیگه خودمو بندازم روش باید بازم از سایت همتا انتقال مالکیت بدم؟

دکتر رسول آریان

نه نیازی نداره.

ahmad

ممنون

Amin

ببین پیامک میاد و توصیه میکنه بهت که انتقال بدی، اما نه لازم نیست.
هر چند بهتره بکنی اینکارو

BeFair

اگر بخوایم منصف باشیم ال جی بد نبوده امسال اما قیمت و نبودن نوآوری باعث شده که کسی بهش نگاه نکنه

Shiral

موافقم با شما.در زمینه قیمت گذاری مثل هواوی قیمتش رقابتی نبود.فاصله رونمایی تا ارایه در بازار زیاد بود.و خوب از G6 به بعد از رقبا حداقل شش ماه عقب بود.الان ببینید احتمالا داره روی سخت افزاری کار میکنه که سامسونگ چندین ماهه داده بیرون و فروش اش هم کرده.مشتری نواوری میخواد زیبایی میخواد سرعت عمل میخواد و در نهایت قیمت معقول…

BeFair

بله همینطوره، دقیقا اس 9 یا پی 20 پرو می تونه مصداق چیزی باشه که ال جی تازه می خواد 3 ماه دیگه بده بیرون، خب دیره دیگه برادر من

Shiral

وقتی چندین ماه از ارایه سه دوربین هواوی گذشته و چندین ماه از جدیدترین اسپندراگون حالا شما بیای اینارو ترکیب کنی نزدیک ارایه پرچمدار سامسونگ و ایفون با همون قیمت این پروژه از قبل شکست خورده است.وقتی شرکتی نواوری نداره مثل خیلی از چینی ها حداقل در بحث قیمت باید حرفی برای گفتن داشته باشه تا مشتری ترغیب بشه و بشه شاخ برای غول های پرفروشتر

در متن مقاله آقای عطا.یی به دوربین سلفی عریض اشاره کردن. لازم دونستم این ابزار رو در دوربین سلفی گلکسی ها نشون بدم. به تصویر نگاه کنید:
http://uupload.ir/files/8290_1.jpg
به دوربین گوشی های سامسونگ میشه ابزار اضافه کرد. یکی از این ابزارها Wide Selfie هست. به کمک این ابزار میشه مثل حالت پانوراما عکس عریض گرفت.

یک قابلیت دیگه ای هم که در گلکسی ها هست و ممکنه ندونید، مربوط به سلفی گرفتن در محیط تاریک هست. نبود فلاش برای دوربین سلفی به این شکل در گلکسی ها جبران شده که موقع سلفی گرفتن یک تصویر سفید میاد با نور حداکثر که باعث میشه نور صفحه گوشی به صورت تابیده بشه و سلفی تاریکی ثبت نشه. مشابه فلاش سلفی عمل میکنه. اتفاقا تاثیر قابل توجهی هم داره.

این دوتا نکته بود که ممکنه به درد گلکسی دارها بخوره‌.

Amin

آره?

BeFair

این قابلیت ها رو اس 7 هم داره رسول جان، جدید نیستن اما ممنون

raminkhan

ال جی ببشتر مشکلش باطریه تا دوربین
در کل گوشیایه خوبی میزنه اگه یکم رو اون باطری کار کنه

کهکشان

الجی بنده خدا هم بد داره دستو پا میزنه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)