حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می مکس 3 رسما معرفی شد: قیمت از 250 دلار

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

امروز 28 تیرماه است و موعد معرفی فبلت ارزان قیمت شیائومی! شیائومی می مکس 3 رسما معرفی شد و به عنوان جذاب ترین فاکتور آن باید گفت که قیمت 250 دلار برای مدل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر با شیائومی می مکس 3 آشنا شویم.

تقریبا همه چیز را درباره مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس 3 از پیش می دانیم اما به هر حال این مطلب معرفی رسمی آن است و باید مشخصات را با هم مرور کنیم. با بخش های جذابش آغاز می کنیم:

باتری شیائومی می مکس 3 برابر 5500 میلی آمپر است

باتری شیائومی می مکس 3

باتری شیائومی می مکس 3

زیاد است؟ تا باشد از این زیاد ها باشد! بله، شیائومی که همیشه حجم باتری زیادی برای موبایل های خود در نظر می گیرد، فبلت 6.9 اینچی خود یعنی شیائومی می مکس 3 را به یک باتری “خیال راحت کن” (!) 5500 میلی آمپری مجهز نموده است و از همین حالا منتظر تست باتری آن هستیم!

نمایشگر شیائومی می مکس 3

نمایشگر شیائومی می مکس 3

بله، قطعا نمایشگر یکی از بخش هایی است که قرار است شیائومی روی آن مانور ویژه ای بدهد. در حقیق مخاطب هدف خرید فبلت ها یکی از مهم ترین فاکتورش هایشان اندازه نمایشگر است! وقت آن است کمی سر به سر اپل بگذاریم و یک مقایسه با آیفون 8 که نمایشگر 4.7 اینچ دارد داشته باشیم! مشخصا اگر نمایشگر بزرگ دوست دارید، وقتی به مقایسه قیمت این دو موبایل می پردازید به این موضوع می رسید که شما می توانید 3 رنگ مختلف شیائومی می مکس 3 را با پول یک آیفون 8 بخرید!

نمایشگر شیائومی می مکس 3 با اندازه 6.9 اینچ، حاشیه کم و نسبت تصویر 18:9 عرضه می شود که رزلوشن FHD+ هر چند کم است اما در این قیمت اگر سامسونگ بود رزلوشن زیر HD را انتخاب می کرد(!)

دوربین و مشخصات سخت افزار شیائومی می مکس 3 اشتراکات زیادی با شیائومی ردمی نوت 5 دارد

دوربین شیائومی می مکس 3

دوربین شیائومی می مکس 3

دوربین و مشخصات سخت افزار شیائومی می مکس 3 اشتراکات زیادی با شیائومی ردمی نوت 5 دارد. دوربین دوگانه که دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.4 میکرونی و گشودگی دیافراگم f/1.8 تجهیز شده و دوربین دوم برای افکت بوکه رزلوشن 5 مگاپیکسلی و f/2.0 دارد. طراحی کلی آن هم کاملا شبیه به دوربین دوگانه آیفون X است!

مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس 3

مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس 3

مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس 3 عبارت است از چیپست اسنپدراگون 636 در کنار انتخاب های 4+64 یا 6+128 گیگابایت برای حافظه رم و حافظه داخلی که وقتی قیمت 250 و 300 دلاری را برای آن می شنوید، با ندایی از درون به این مضمون که “چرا نباید نسخه 128+6 گیگ شیائومی می مکس 3 را بخرم؟” مواجه می شوید!

شاید بد نباشد بدانید این این فبلت عظیم الجثه 6.9 اینچی با باتری 5500 میلی آمپری فقط 221 گرم وزن و ضخامت 8 میلی متری (دقیقا 7.99 میلی متری) دارد، پس هی سونی (!) به خودت بیا مرد!

سیستم عامل اندوید 8.1 با رابط کاربری MIUI 9.5 به صورت پیش فرض همراه با شیائومی می مکس 3 ارایه می شود که آپدیت به MIUI 10 و MIUI 11 را حتما خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی با رده قیمتی 250 تا 300 دلار می تواند نظر قطعی علاقه مندان به موبایل های خیلی بزرگ را به خود جلب کند؟! شاید بد نباشد سامسونگ در راهبرد جدید خود خانواده Galaxy MEGA را احیا کند!

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

ماشالا تبلتیه واسه خودش ولی باتری فوق العادس
سونی به خودت بیا مرد 🙂

BeFair

بیاید منصف باشیم، واقعا عالیه واقعا!

BeFair

وای خدا :)))
بعد مدت ها برگشتم با چه مطلب اونم، چه تیکه هایی به سامسونگ و سونی انداختین 🙂 واقعا کمتر سایتی هست ببینم اینقدر رک و شجاع درباره ایرادهای بقیه بنویسه

علی شیخ زاده

فک نمیکردم ۷.۹ میلیمتر باشه خیلی واسه قطر و وزنش نگران بودم ولی عالیه
جناب عطایی درمورد ابعادش چیزی نگفتید

علی شیخ زاده

خیلی ممنون
بسیار امیدوار شدم

علی شیخ زاده

ای بابا ماهم ک هرچی میگیم میره واسه تایید

User

جناب ع ط ا یی MIUI رابط کاربری شیائومی هستش (اشتباها EMUI که مال هواوی هست نوشته شده)

JAVAD

جدی سونی توی XZ2 Premium چی به کار برده که گوشی با ابعاد 5.8 اینچ و باتری با ظرفیت 2000 میلی امپر کمتر شده 236 گرم ؟؟ تازه نزدیک به چهار میلیمتر هم قطرش ازین بیشتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)