حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی شیائومی می مکس 3 نمای جلوی آن را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

این جز معدود اطلاعات رسمی منتشر شده برای شیائومی می مکس 3 است. پس از مشخص شدن تاریخ معرفی شیائومی می مکس 3 که 28 تیرماه بود، حالا نوبت به تیزر رسمی دیگری است که نمای جلوی شیائومی می مکس 3 را به ما نشان دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می مکس 3

شیائومی می مکس 3

این تیزر رسمی شیائومی برای می مکس 3 است که علاوه بر مشخص کردن دوباره تاریخ معرفی، نگاهی رسمی به نمای جلوی این فبلت خوش قیمت شیائومی به ما می دهد. همانطور که شاهد هستید، نمایشگر شیائومی می مکس 3 بدون بریدگی نمایشگر در نظر گرفته شده و حاشیه آن بسیار کم است. به این ترتیب نمایشگر 6.9 اینچی در قاب تقریبی همان شیائومی می مکس 2 می تواند جای بگیرد.

اگر به یاد داشته باشید، یک داده رسمی دیگر درباره شیائومی می مکس 3 نیز وجود داشت. و آن تصویری بود که از جعبه شیائومی می مکس ۳ به صورت رسما منتشر شد. علاوه بر این تیزر رسمی حالا امروز تصویری از جلو و پشت جعبه شیائومی می مکس 3 منتشر شده که بخشی از مشخصات سخت افزاری آن را می توان روی آن دید:

شیائومی می مکس

شیائومی می مکس

نمایشگر 6.9 اینچی شیائومی می مکس 3 با نسبت تصویر 18:9 ارایه خواهد شد و احتمالا رزلوشن آن FHD خواهد بود که خب در این تصویر به آن اشاره نشده است. دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی است که اندازه پیکسل های بزرگ 1.4 میکرونی را دارد. باتری 5500 میلی آمپری نیز می تواند نقطه قوت ویژه ای برای خریداران باشد.

به هر حال فاصله زیادی تا معرفی رسمی شیائومی می مکس 3 نداریم! نظر شما نسبت به این فبلت احتمالا ارزان شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

تبلتیه واسه خودش?

Naranj

گوشی که نیست.رزلوشن هم برای ۷ اینچ کمه.وزنش بماند!

Dariushrd

شیاومی هر نیم صدم ثانیه یه گوشی معرفی میکنه!!!

عمر باتریش باید خیلی خوب باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)