حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری شارژ سریع جدید هوآوی ۴۰ واتی خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، هواوی

شاید هواوی اولین شرکتی نباشد که شارژ سریع را ارائه کرد اما شارژ سریع های ۲۲.۵ واتی آن واقعا دوست داشتنی هستند. هواوی به این فناوری شارژ سریع خود سوپرشارژ می گوید و می تواند دستگاه شما را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ کند حتی اگر باتری گوشی شما ۴۰۰۰ میلی متر باشد. حالا به نظر می‌رسد که هوآوی می‌خواهد شارژر ۴۰ واتی خود را به زودی ارائه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره این شارژر سریع جدید هواوی بیشتر صحبت کنیم.

پیش از این هواوی در آنر مجیک شارژر ۵ ولت ۸ آمپر را معرفی کرده بود که آن شارژ هم قدرت خروجی ۴۰ وات دارد. با آن شارژ باتری دستگاه در مدت ۸۰ دقیقه کاملا شارژ می شد. حالا با شارژر جدید ۴۰ واتی سوپر شارژ هوآوی که ۱۰ ولت ۴ آمپر است گفته می شود که باتری دستگاه در مدت ۳۰ دقیقه تا ۹۰ درصد شارژ خواهد شد که این عالی است.

شارژر HW-100400C00 هوآوی به تازگی تاییدیه 3C دریافت کرده و به نظر می رسد باید انتظار داشته باشیم که هوآوی میت ۲۰ که کمتر از دو ماه دیگر رونمایی می شود، با این شارژر قدرتمند عرضه شود.

حال تصور کنید که یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با عمر باتری خوب روی میت ۲۰ باشد و با این شارژر فوق سریع هم در مدت ۳۰ دقیقه تا ۹۰ درصد شارژ شود … آ … چقدر خوب است! نه؟ نظر شما چیست؟ باتری و سرعت شارژ شدن برای شما چقدر اهمیت دارد؟ و هی اپل! به خودت بیا، حیا کن و شارژر ۵ واتی رو دور بریز!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

منفجر نشه عالیه
و همچنان سامسونگ از شارژ سریع قرن بوق داره استفاده میکنه!
ایشالله تو اس۱۰ یه تکونی بخودش بده
هرچند ک دیگه پرچمداران سامسونگ با شارژر حتی سریعتر از هواوی هم بیاد خیلی چنگی بدل نمیزنه فقط بدتر اعصابمون خراب میشه با این وضع کشور و دلار…

vahid1370b

ی سوال این مدت شارژ کم ب باتری آسیب نمیرسونه؟

mostafa3

مهم اینه در عمل هیچ کدام اونجوری که خودشون تو معرفی میگن سریع شارژ نمیکنن
مثلاً حالا گفتن تو 30دقیقه 90درصد شارژ می‌کنه
وقتی میاد بازار میبینی که 60دقیقه 90درصد شارژ می‌کنه
دو برابر گفتهای خودشون

Naranj

فقط خط اخر 😀

Peiman

عالیه این هواوی ??

علی شیخ زاده

واقعا شگفت انگیزه اگه اینجوری باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)