حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۴۰ واتی هواوی برای هواوی پی ۳۰ پرو هم ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

خبری که هم اکنون می خوانیم تقریبا یک موضوع بدیهی است، البته … آ … نه، اگر از سمت شارژر ۵۵ واتی گوشی تاشو هواوی میت ایکس به داستان نگاه کنیم، نه بدیهی نیست اما اگر از سمت شارژر ۴۰ واتی میت ۲۰ پرو به آن نگاه کنیم، کاملا بدیهی است.  امروز خبر می رسد که شارژر ۴۰ واتی هواوی برای هواوی پی ۳۰ پرو هم ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هوآوی سوپرشارژر 40 واتی

هوآوی سوپرشارژر 40 واتی

اطلاعات جدید به پشتیبانی هواوی پی 30 پرو از شارژ سریع 40 واتی اشاره می کند. این گوشی هوشمند ۶ فروردین معرفی می شود.

در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار، شامل محصولات پرچمدار و میان رده از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند. همانطور که می توان از نام این تکنولوژی حدس زد، توسط آن می توان باتری دستگاه را در مدت زمان کوتاهی به صورت کامل شارژ کرد.

هواوی یکی از شرکت های مطرح در این زمینه محسوب می شود که پرچمداران خود را با این فناوری در اختیار خریداران قرار می دهد. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی TENAA در اختیار رسانه ها قرار گرفته، هواوی P30 پرو نیز از این تکنولوژی پشتیبانی می کند (تیزر هواوی P30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد).

اطلاعات جدید به پشتیبانی هواوی پی 30 پرو از شارژ سریع 40 واتی اشاره می کند. برادر ارزان تر این گوشی هوشمند، هواوی P30 از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند که اگر چه سرعت شارژ را کاهش می دهد، اما همچنان می توان باتری این محصول را در مدت زمان مناسبی شارژ کند.

شارژ سریع 40 واتی در گذشته در گوشی هواوی میت 20 پرو مورد استفاده قرار گرفته بود. این گوشی هوشمند در سال 2018 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به نظر می رسد هواوی قصد ندارد با شرکت های چینی در زمینه شارژ سریع محصولات خود رقابت کند. برای مثال اوپو به عنوان رقیب این شرکت، دارای فناوری SuperVOOC است. محصولات دارای این تکنولوژی از شارژ سریع 50 واتی پشتیبانی می کنند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد شارژر ۴۰ واتی برای پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ هواوی در مقایسه با رقبای اصلی مانند سامسونگ و اپل بسیار هم عالی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

شارژ سریع بیشترین کاربردش برای زمان کوتاه هست
مثلا تو ۱۵ دقیقه که وقت داری گوشیت چند درصد شارژ میشه
نه اینکه صبر کنی صد دردصد بشه زمانی که وقت آزاد برای فول شارژ داری شارژ سریع اهمیتی نداره
بعد بگی سامسونگ از ۰ تا ۱۰۰ شارژش خوبه

شما باید به لحظه ای فکر کنید که حدود ۲۰ دقیقه یا کمتر وقت داری
اونوقت میفهمی ۴۰ وات و ۳۲ وات و…. چقدر ارزش دارن

نه اینکه ۵ ساعت وقت داشته باشی و گوشیو فول کنی

نیما عرفانی

بله موافقم اما به نظرم وجودِ باطری با ظرفیت بالا معقول تر و کاربردی تر از شارژر سریع با توان بالا هست.
چون باطری با ظرفیت ۴۰۰۰ و بالاتر ، از صبح تا شب برای استفاده ی سنگین رو جواب میده ، مثلاً شب گوشیو میزنی به شارژ ، صبح تا شب باهاش کار می‌کنی باز حداقل ۷،۸ درصد شارژ داره که اون موقع میزنی به شارژ یعنی وقتی که بیرون از خونه بودی و به گوشی نیاز داشتی ، دیگه خیالت از شارژِ گوشیت راحته و نیاز نیست همش کنارِ پریز باشی .
ولی اگه هردو این قابلیت ها در یک دیوایس وجود داشته باشه بهتر هم میشه مثل میت ۲۰ پرو که با وجود باطری ۴۲۰۰ ، شارژر ۴۰ وات هم داره که صفر تا صد در کمتر از ۷۰ دقیقه شارژ میشه و این قضیه مطمئناً درمورد پی ۳۰ پرو هم صدق می‌کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)