حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا 3 (Huawei Nova 3) با حسگر تشخیص چهره 3 بعدی عرضه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

خیلی کم پیش می آید که فناوری های اصلی را روی دستگاه های میان رده رونمایی کنند اما به نظر می رسد که هوآوی چنین تصمیمی دارد! در مجموع شایعاتی که در کمتر از 24 ساعت از اخیر هوآوی نوا 3 (Huawei Nova 3) که 27 تیرماه رونمایی خواهد شد، لو رفته است، موارد جالبی را شاهد هستیم. علاوه بر رنگ بندی و فناوری Turbo GPU می توان گفت احتمالا هوآوی نوا 3 (Huawei Nova 3) با حسگر تشخیص چهره 3 بعدی عرضه می شود و یا شاید این فقط یک تبلیغاتِ بزرگ شده است! همچنین باید شاهد نسخه هوآوی از اموجی های واقعیت افزوده (AR) با نام 3D Qmoji باشیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دیروز بود که در ترنجی خواندیم رنگ های هوآوی نوا ۳ (Nova 3) رسما مشخص شد. حالا این 3 رنگ طلایی، آبی و گرادیانت آبی به بنفش در کنار رنگ مشکی را می توانید در تصاویر زیر ببینید:

 

علاوه بر این که این تصاویر جزئیات زیادی از جمله دکمه قفل طرح دار را از طراحی هوآوی نوا 3 مشخص می کند، اصل داستان را می توان در ادامه مدارک لو رفته دانست. به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید. این به ما می گوید که قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی باید روی هوآوی نوا 3 باشد اما از آنجا که حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار دارد، می توان با احتمال بالایی گفت که فناوری شاید هنوز آنقدر دقیق نیست که بخواهد برای باز کردن قفل دستگاه استفاده شود اما برای اموجی های واقعیت افزوده (AR) مفید باشد.

نام اموجی های AR هوآوی 3D Qmoji است

هوآوی 3D Qmoji

هوآوی 3D Qmoji

همانطور که در تصوی بالا می بینید، شخصیت های هوآوی متفاوت با چیزی است که اپل یا سامسونگ ارایه کرده اند اما به صورت کلی ایده اولیه توسط اپل ارایه شده است، اینطور نیست؟ و به من اعتماد کنید، این ها زیبا هستند؟! خیر! به جز اموجی های واقعیت افزوده می توان گفت که فناوری GPU Turbo نیز روی روی هوآوی نوا 3 ارایه می شود.

فناوری GPU Turbo

فناوری GPU Turbo

به نظر می رسد که نسخه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت هوآوی نوا 3 حافظه داخلی از این فناوری بهره می برد. اما فکر می کنید مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا 3 (Huawei Nova 3) چیست؟ خب باید بگوییم گویا پس از هوآوی آنر 10 که هنوز معرفی نشده، به نظر می رسد هوآوی نوا 3 یک دستگاه دیگر در رده پرچمدار و تجهیز شده با چپیست کایرین 970 (Kirin 970) است. به تصویر زیر که مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا 3 را روی نمایشگر دارای بریدگی خود دستگاه نشان می دهد نگاه کنید:

هوآوی نوا 3 با چیپست کایرین 970 ارایه می شود

مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا 3

مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا 3

رزلوشن FHD+ برای نمایشگری که احتمالا 6.3 اینچی است تایید می شود و اندروید 8.1 با EMUI 8.2 نیز در تصویر کاملا مشخص هستند. شما چطور فکر می کنید؟ چرا هوآوی این همه دستگاه در رده پرچمدار و با چیپست پرچمدار در دست توسعه دارد؟ تکلیف دستگاهی مانند هوآوی پی 20 در این میان چه می شود؟!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

Xa2 plus هم معرفی شد پوشش بدید

Alireza1995

یعنی این هواوی دیگ شورش در آورده
هر روز ی گوشی معرفی میکنه
آدم میخواد ی گوشی از هواوی بخره از بس اسم هاش مسخره هس
گیج میشه

معلوم نیست فاز هواوی چیه ک داره امکانات پرچمدار رو میاره میانرده

کهکشان

کاش اسمشو بذاره دستگاه زیراکس از اپل !
چرا اپل از سامی شکایت کرده و در حالی که هیچ شرکتی مثل هواوی ازش کپی برادری نکرده شکایت نمیکنه ؟ بجای دیسلایک زدن لطفا اگه کسی میدونه جواب بده ! ممنون میشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)