حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا ۳ با دوربین سلفی دوگانه و بریدگی نمایشگر رسما تایید شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

این دومین پوستر رسمی از هوآوی نوا ۳ است. در تیزر اول دیدیم که هوآوی نوا 3 (Nova 3) طراحی شبیه به هوآوی پی 20 را نشان می دهد. سپس مشخصات سخت افزاری نوا ۳ (Nova 3) لو رفت و در نهایت تاریخ معرفی رسمی هوآوی نوا ۳ مشخص شد که ۲۷ تیرماه بود. حالا در دومین تیزر رسمی هوآوی نوا ۳ با دوربین سلفی دوگانه و بریدگی نمایشگر رسما تایید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این تیزر داشته باشیم.

در تصویر اصلی مطلب که بخشی از تیزر رسمی دوم هوآوی برای نوا ۳ است می توانیم رنگ های آبی و طلایی را ببینیم که بریدگی نمایشگر آن بزرگتر از دیگر موبایل های هوآوی است و شاید دلیل را بتوان در دوربین سلفی دوگانه آن دانست. در حقیقت نوا ۳ اولین موبایل با بریدگی نمایشگر است که ۴ دوربین دارد.

هوآوی نوا ۳

هوآوی نوا ۳

بخش پایینی پوستر به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی اشاره می کند که با هوش مصنوعی تقویت شده است. بد نیست بدانید دوربین دوم سلفی تنها ۲ مگاپیکسلی است. پیش از این درباره دیگر مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا ۳ در ترنجی خوانده بودیم که حافظه رم 6 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به چشم می خورد. سیستم عامل اندروید 8.1 است و چیپست فرکانس 2.36 گیگاهرتزی دارد که البته مشخص نیست دقیقا چه چیپستی خواهد بود؟ ساخت هوآوی یا کوالکام؟

نمایشگر نوا ۳ برابر ۶.۳ اینچی FHD+ خواد بود

برای دوربین اصلی در لیست مشخصات یک 16 مگاپیکسلی می بینیم و اطلاعات بیشتری وجود ندارد. بعید نیست که این دوربین سلفی نوا ۳ باشد، چون دوربین دوگانه روی قاب پشتی مشخص است. باتری 3650 میلی آمپری است که خوب به نظر می رسد و وزن 166 گرمی آن در کنار ابعاد 157*73.7*7.3 میلی متری یک دستگاه خوشدست را ارایه می کند. نمایشگر نوا ۳ برابر ۶.۳ اینچی FHD+ خواد بود.

تا ۲۷ تیر فاصله زیادی نداریم و این فبلت هوآوی به زودی رونمایی خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید می تواند دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

huawei nova 3e در حال حاضر یکی از گوشی های پرطرفدار و خوش قیمت کشور ه.من هفته پیش باهاش کار کردم واقعا خوش دست بود ولی نکته عجیب حداقل نورش بود که خیلی زیاد بود بطوریکه فکر کردم رو تنظیم خودکاره.
حقیقتش کیفیت ساختش بنظرمن پایین بود.
بنظرم اگه مسائل تحریمی و کاهش ارزش پول ملی نبود باید این دست گوشی ها رو باید فقط دست فروشی ها عرضه می کردن و نه ویترین مغازه ها.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)