حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های هوآوی نوا ۳ (Nova 3) رسما مشخص شد، معرفی رسمی ۲۷ تیر

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

درباره هوآوی نوا ۳ (Huawei Nova 3) در ترنجی چندین مطلب خوانده ایم و به صورت غیر رسمی می دانیم تاریخ معرفی رسمی هوآوی نوا ۳ مشخص شده که ۲۷ تیرماه است. حالا اما پوستری جدید از هوآوی برای نوا ۳ (Nova 3) منتشر شده که در آن رنگ های دستگاه مشخص است و تاریخ معرفی به صورت رسمی تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید! تا کنون می دانیم که یکی از رنگ های هوآوی نوا ۳ (Huawei Nova 3) رنگ طلایی است، این را از شایعه ای که دو هفته پیش منتشر شد و اولین شایعه مربوط به نوا ۳ هم هست، می دانیم.

به جز رنگ طلایی اما رنگ آبی در آخرین شایعه ای که در آن بریدگی نمایشگر نوا 3 تایید شد، دیده شده بود. در نهایت رنگ خاص نوا 3 را می بینیم که شبیه به هوآوی پی 20 و پی 20 پرو یک گرادیانت بین بنفش و آبی است. بدین ترتیب مشخص می شود که هوآوی نگاه ویژه ای روی این دستگاه 6.3 اینچی که به نوعی فبلت به شمار می رود، دارد.

پوستر هوآوی نوا 3

پوستر هوآوی نوا 3

بخش پایینی پوستر به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی اشاره می کند که با هوش مصنوعی تقویت شده است. بد نیست بدانید دوربین دوم سلفی تنها ۲ مگاپیکسلی است. پیش از این درباره دیگر مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا ۳ در ترنجی خوانده بودیم که حافظه رم 6 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به چشم می خورد. سیستم عامل اندروید 8.1 است و چیپست فرکانس 2.36 گیگاهرتزی دارد که البته مشخص نیست دقیقا چه چیپستی خواهد بود؟ ساخت هوآوی یا کوالکام؟

برای دوربین اصلی در لیست مشخصات یک 16 مگاپیکسلی می بینیم و اطلاعات بیشتری وجود ندارد. بعید نیست که این دوربین سلفی نوا ۳ باشد، چون دوربین دوگانه روی قاب پشتی مشخص است. باتری 3650 میلی آمپری است که خوب به نظر می رسد و وزن 166 گرمی آن در کنار ابعاد 157*73.7*7.3 میلی متری یک دستگاه خوشدست را ارایه می کند. نمایشگر نوا ۳ برابر ۶.۳ اینچی FHD+ خواد بود.

این رنگ ها را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

چه رنگهای قشنگی

mTAAHAAm

اگر می خواهید پولدار دیده شوید ولی به انداره کافی پول ندارید نوا تری بخرید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)