حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، تست، تماشا کنید، مقاومت

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) تا کنون در تست باتری ضعیف عمل کرده است ولی هنوز تست های دیگری وجود دارد که می تواند نظر خریداران را درباره این پرچمدار 2018 کره ای مثبت یا منفی کند. امروز تست مقاومت ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 thinQ) منتشر شده که در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

ال جی جی 7 تینکیو پلاس یا ال جی جی 7 پلاس تینکیو (!) دستگاهی است که در این ویدیو می بینید و تنها تفاوتش با مدل عادی در حافظه داخلی بوده که 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. رنگ صورتی ویژه آن دلبری خاصی می کند و فریم آلومینیومی به رنگ قاب پشتی است، این در حالی است که ال جی ترجیح داده تا بر خلاف ال جی جی 6 و همانند ال جی وی 30 پنل جلویی دستگاه مشکی رنگ باشد.

بسیار خوب، به تست مقاومت ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) می پردازیم. با تست خراشیدگی آغاز می کنیم، جایی که عملکرد شیشه گوریلا گلس روی نمایشگر شبیه به دیگر پرچمدارهای سال است. شاسی دستگاه کاملا از آلومینیوم است و اینچا خبری از پوشش پلاستیکی روی ال جی جی 5 نیست. حضور جک 3.5 میلی متری صدا روی لبه پایین خوشحال کننده است. دور دوربین دوگانه ال جی جی 7 تینکیو یک نوار فلزی وجود دارد که به مقدار بسیار کمی برجسته تر از سطح بدنه است.

در تست مقاومت نمایشگر در برابر شعله نمایشگر IPS ال جی جی 7 تینکیو پس از داغ و خاموش شدن، خنک شده و دوباره به کارکرد عادی خود ادامه می دهد. در نهایت در مقابل خم شدن مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و بدون هیچ نکته منفی در طراحی از بابت مقاومت در برابر تست های انجام شده، تست مقاومت ال جی جی 7 تینکیو به پایان می رسد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی جی 7 تینکیو دستگاه موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin.light33

عالی بود

Persiaparsi

اولا دلیل این همه حجم از عقده از الجیو نمی فهمم چه جوری باطری جی 7 که هم سطح اس 9 هستش می گی ضعیف بعدشم ابنجا تو این تست هم این پسره اشتباه نوشته هم تو چون پنل g7 thinq از نوع میکرو ال سی دیه نه ips ضمنا کی گفته جی 5 پلاستیکی بوده چرا الکی از خودت چیزی در میاری!

Persiaparsi

در وهله دوم این تست نشون دهنده مقاومت عالی این گوشی بودش که بعیده گوشی های اپل سامسنگ و…به این کیفیت باشن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)