حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) مشخص شد، ضعیف

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) پرچمدار پرخبر و پر حاشیه که دیرهنگام معرفی و دیرهنگام به بازار معرفی شد، بالاخره به دست منتقدین رسیده تا آن را بررسی کنند و اولین موضوعی که دوست داریم در آن بررسی کنیم، عمر باتری دستگاه است. عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) مشخص شد و باید آن را حتی ضعیف توصیف کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو

عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو

کمتر از 10 ساعت پخش ویدیو و کمی بیش از 10.5 ساعت وبگردی در کنار امتیاز کلی 77 ساعت در صورت خاموش بودن AOD‌ (نمایشگر همیشه روشن) و 52 ساعت در صورت روشن بودن این قابلیت مفید، امیتازی نیست که برای یک پرچمدار بخواهیم انتظار داشته باشیم.

پیش از این نیز بررسی عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو را از یک مرجع دیگر خوانده بودیم و آن جا هم عملکرد خوبی ارایه نشده بود. جالب اینکه نتیجه بررسی Phonearena حالا با نتیجه بررسی اولیه آن ها متفاوت است و از 7 ساعت به 6 ساعت کاهش پیدا کرده و این خود عجیب است!

ال جی با شارژر 9 ولت 1.67 آمپر (18 واتی) خود که مدت هاست روی پرچمدارهایش ارایه می کند، جی 7 تینکیو را در مدت 30 دقیقه تا 40٪ شارژ می کند. ال جی برای شارژ شدن ال جی جی 7 آلگوریتم هایی در نر گرفته که نسبت به عمر باتری و شرایط دستگاه متغیر خواهد بود تا استفاده باتری به درازا بیانجامد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) با این عمر باتری جذاب است؟ امسال عمر باتری اچ تی سی یو 12 پلاس هم خوب نبود و ویوو نکس اس (Vivo Nex S) همه را شرمنده کرد!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

با کمال احترام به طرفداران ال جی.
عمر باطری های ال جی کی خوب بوده که این دفعه دومش باشه.
من تمام سری پرچمداران آن را داشتم اما توی سری G6 دیگه واقعا کلافه شدم و دوماهه فروختمش با ضرر.
بعد از حل رقابت صفحه نمایش رقابت بعدی باطری است.برای خیلی ها سرعت شارژ ممکنه مهم باشه اما مهمتر از اون عمر باطری هست

Persiaparsi

واقعا حرف عجیبی زدی و یه مشت بچه بی مغز متعصبم لایکت کردن آخه اگه عمر باطری الجی بد بودش پس چرا باطری جی5 و جی 2 و جی 3 جز برترینا بودن وعالی شدن و باطری الجی وی 30 هم به خاطر پانل اولدش جز 3تا کوشی چه بالارده و میان رده و چه پرچمدار شدش؟

خیلی بد!

Persiaparsi

واقعا این چه تیتر احمقاکه ایه که زدی حالا اگه سامدونگ اس 9پلاس یا اس 9 و یا نوت 8 بودش که می زدی عالی ولی باطری g7 که با پانل جدید و قوق کم.مصرف در حد اولد عمل کرده و با اس 9 یکیه تاره این نتیجه تست اولیه ست مثل وی 30 که جی اس ام آرنا اولش 89 ساعت زد بعدش شد 93 ساعت بعدشم تو فون آرنا هیچ وقت نشده 6 ساعت 6 ساعت و 45 دقیقه هستش که اونم احتمالا اصلاح می شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)