حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به رندر ال جی وی 40 (LG V40) با 5 دوربین

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی، شایعات، کانسپت

همین مطلب قبلی بود که درباره اینکه گلکسی اس ۱۰ پلاس (Galaxy S10 Plus) مجموعا 5 دوربین دارد، صحبت کردیم. حالا به نظر می رسد که پرچمدار نیمه دوم امسال دیگر شرکت کره ای قرار است با این مشخصات یعنی پنج دوربین ارائه شود. به این ترتیب ال‌جی یک نیمه از سامسونگ جلو می افتد و آنها پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خود را به جای پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ به پنج دوربین مجهز می کنند، البته اگر این شایعه به تحقق بپیوندد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در ویدئوی کوتاه بالا رندری از ال جی وی ۴۰ (LG V40) می‌بینید، انتظار می‌رود که سه دوربین برای دوربین اصلی و دو دوربین برای دوربین سلفی استفاده شود. این همان چیزی است که برای گلکسی اس ۱۰ پلاس در شایعات شنیده ایم. تفاوت اما اینجاست که ال جی تا کنون دوربین دوم دوربین های دوگانه خود را از نوع زاویه دید عریض استفاده می‌کرد و سامسونگ دوربین تله را ترجیح می‌داد. حالا اما به نظر می‌رسد که دوربین سوم نقاط ضعف این دو راهبرد را پوشش داده و الجی به استفاده از یک دوربین تله سوم و سامسونگ به استفاده از یک دوربین فوق عریض سوم روی خواهند آورد.

ال جی وی 40

ال جی وی 40

درباره دوربین دوگانه سلفی ال جی یکی از قدیمی ها در این زمینه است. اولین عضو خانواده ال جی وی (LG V) را میتوان ال جی وی ۱۰ دانست که با دوربین سلفی دو گانه ارائه شد و دوربین دوم نقش عکاسی فوق عریض را به عهده داشت. بعید نیست که همین کاربرد برای الجی وی ۴۰ هم در نظر گرفته شده باشد.

ال جی وی 40

ال جی وی 40

اما این رندر دقیقا ال جی وی ۴۰ را همانند طراحی ال جی وی ۳۰ و ال جی وی ۳۵ در نظر گرفته که تنها یک دوربین سوم به پشت آن اضافه شده و البته نمایشگر دارای بریدگی در بخش بالا بوده که طراحی را یکسان با ال جی جی ۷ تینکیو کرده است. آ … البته گفتیم تینکیو و شما می دانید که پسوند اکثر پرچمدارهای جدید ال جی، تینکیو است پس می توان با حدس کم خطایی گفت که ال جی وی ۴۰ تینکیو نام پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آنهاست.

شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا تعداد دوربین در خرید شما تاثیر می گذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

سلام من شخصا طراحی ای مثل اس 8 یا اس 9 با اندکی حاشیه رو ترجیح به طراحی ای مثل این یا p20 و… سلیقس دیگه از ناچ خوشم نمیاد?

Pouya

راستی دوستان وضع بازار قابل پیش بینی نیست؟میخوام گوشی بگیرم که دوستان خودشون در جریان اند از قیمت ها معلوم نیس بیاد یا نه؟ شانس منه ها بعد از 4 سالو نیسم خواستیم عوض کنیم یهو قیمتا وحشتناک رفت بالا دلار رفت بالا اون ایموجیم تو کامنت قبلیم اشتباه گزاشتم نمیخواستم بزارم :/

Pouya

*بیاد پایین یا نه؟

Naranj

قیمتها دیگه پایین نمیاد که میگن گرونتر هم میشه
….
این رندر هم کاملا ذهنی هست و وجود خارجی نداره.کلا الجی برای سری وی ناچ نمیخواد بذاره

ahmad

ای ول پویا جان بدجوری دلتنگت بودم خوش اومدی پسر

Shiral

حتما با باطری ۲۸۰۰ ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)