حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر هوآوی نوا 3 (Nova 3) طراحی شبیه به هوآوی پی 20 را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

مدتی است که هوآوی مدل جدید معرفی نکرده و گویا آرام و قرار ندارد!  چندی پیش بود که این شرکت خانواده‌ هوآوی پی ۲۰ را با سه عضو معرفی کرد. یکی از این اعضا هوآوی پی ۲۰ لایت بود و در بعضی از بازارها مثل بازار ما با نام هوآوی Noav 3e به فروش می رفت. حالا به نظر می‌رسد که هوآوی می خواهد مدل نوا 3 (Huawei Nova 3) را هم رونمایی کند.  در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تیزر رسمی هوآوی را ببینیم.

هوآوی نوا 3

هوآوی نوا 3

همانطور که در این تصویر می بینید یک موبایل با طراحی مشابه خانواده هواوی پی ۲۰ (Huawei P20) را شاهد هستیم . در این طراحی یک دوربین دوگانه عمودی روی گوشه سمت چپ قرار دارد و حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی شیشه ای که رنگی متغیر دارد دیده می شود. همچنین لوگوی هواوی به علاوه توضیحات مشخصات دوربین به صورت عمودی و همانند خانواده هواوی پی ۲۰ درج شده است.

متاسفانه نمای انواع جلوی هوآوی نوا ۳ (Huawei Nova 3) تصویری نشان داده نشده است اما حدس کم خطایی است که بگوییم باید شاهد طراحی شبیه به خانواده هواوی پی ۲۰ یعنی نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹ به ۹و دارای بریدگی نمایشگر را انتظار داشته باشید. درباره مشخصات سخت افزاری اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی می‌توانیم حدس بزنیم که اگر هواوی نوا ۳ (Nova 3) مشخصات شبیه به هواوی پی ۲۰ لایت داشته است پس هوآوی نوا ۳ (Huawei Nova 3) می‌تواند تا حدودی شبیه به هواوی پی ۲۰ را داشته باشد.

شاید برای شما جالب باشد که در شایعات قبلی دستگاهی با کد نام پاریس را از هوآوی شاهد بودیم که با چیپست کایرین ۷۱۰ (Kirin 710) و اندروید ۸.۱ دیده شده بود و شاید برای شما جالب تر باشد به نام گذاری این چیپست نیز مشابه چیپست های اسنپدراگون شده و این عدد ۷۱۰ می تواند می تواند این موضوع را تایید کند.

نظر شما چیست فکر می‌کنید که هواوی نوا ۳ (Nova 3) برای چه رده بندی هدف گیری شده است و آیا دستگاه موفق خواهد بود یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)