حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای تبلت گلکسی اس 4 بدون حسگر اثرانگشت لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

تبلت های سامسونگ با نرخ بالایی به روز نمی شوند و تقریبا می توان گفت این شرکت هم محض خالی نبودن عریضه، محصولاتی در آن عرضه می کند. امروز رندرهای تبلت گلکسی اس 4 بدون حسگر اثرانگشت لو رفته و نگاه جالبی را به ما نسبت به نسل بعدی تبلت های پرچمدار سامسونگ می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اسکنر عنبیه چشم گلکسی تب اس 4

اسکنر عنبیه چشم گلکسی تب اس 4

گفتیم تبلت گلکسی تب اس 4 بدون حسگر اثرانگشت دیده شده است اما این بدان معنا نیست که تبلتی در خانواده پرچمدار و گلکسی اس 4 بدون راهی احراز هویت بیومتریک ارایه می شود. سامسونگ از خاطره تلخ گلکسی نوت 7 یک رکورد به جای گذاشته و آن استفاده از اولین حسگر عنبیه چشم در محصولات خود است. می توان گفت حالا دو سال است که سامسونگ این فناوری را در مرحله تجاری و تولید انبوه دارد. اگر به بالای رندر لو رفته دقت کنیم، پنج حسگر می بینیم که مربوط به حسگر عنبیه چشم می شود.

اگر به رندر اصلی هم نگاه کنید، حسگر اثرانگشت هیچ جای دستگاه دیده نمی شود. بخواهیم منطقی باشیم هم نمی شود که حسگر اثرانگشت پشت قاب یک تبلت باشد! البته اگر دقت بیشتر داشته باشید دکمه های سخت افزاری روی قاب جلویی دیده نمی شود و احتمالا این اولین نسل تبلت های سامسونگ خواهد بود که همانند گلکسی اس 8 بدون دکمه سخت افزاری ارایه می شود. دلیل را نیز می توان در حاشیه کمتر نمایشگر دانست که البته هنوز با تعریف کم حاشیه در موبایل ها بسیار متفاوت است.

مشخصات سخت افزاری تبلت های سامسونگ هیچگاه مانند آیپدهای اپل بهتر از آیفون ارایه شده آن سال نبوده اند و عجیب است که همیشه یک نسل عقب تر هم هستند! دلیل را شاید بتوان در کاهش هزینه ها دانست اما آیا کاهش هزینه ها برای تبلت پرچمدار معنی می دهد؟ اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که با باتری 7300 میلی آمپری تغذیه می شوند از جمله مشخصات سخت افزاری آن است.

نظر شما درباره گلکسی تب اس 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

اثر انگشت آروم آروم میره که به خاطره ها بپیونده

Peiman

خیلی هم کم حاشیه نیست . میتونست کمتر باشه

Jahandar

مشکل از همون باری به هر جهت بودن تولید تبلتهای اندرویدی ( و نه فقط سامسونگ) و تنها برای در جریان بودنه!
ظاهرا سامسونگ میخواست با فبلت ها بنوعی فبلت رو جایگزین تبلت کنه اما بنظرم این تفکر و سیاست اشتباهیه. تبلت برای کسایی که تجربۀ استفاده از این دیوایس رو دارند جایگاه خودشو داره و من نوعی اول بار یه نکسوس ۷ هدیه گرفتم و وقتی دیدم چقدر کاربردش در منزل و برخی کاربردهای کلیش بهتر از موبایله (مثلا کلیپهای آنلاین زیاد میبینم و از این نظر تبلت خیلی بهتره. یا بازی کردن در تبلت بشرط زیاد بزرگ نبودنش خیلی دلپذیرتره) ، بعد از نکسوس هم دو تبلت «تب اس» و «تب اس۳» از سامسونگ رو خریدم.
اما پیشرفت تبلتهای اندرویدی خیلی کند و لاکپشتیه. شاید اگه محدودیتای آزاردهنده و غیر قابل تحمل ios نبود آیپد میخریدم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)