حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی هوآوی نوا ۳ مشخص شد: ۲۷ تیرماه

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

درباره نوا ۳ (Nova 3) شایعاتی چند شنیدم و حالا نوبت به تیک زدن روی تقویم است! امروز در یک مراسم داخلی مشخص شده است که تاریخ معرفی رسمی هوآوی نوا ۳ تاریخ ۲۷ تیرماه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، تاریخ ۱۸ جولای برابر با ۲۷ تیرماه برای رونمایی از موبایل جدید هوآوی مشخص شده است. نوا ۳ دستگاهی است که در خانواده محصولات برند هوآوی و آنر مشابه دارد و دلیل دقیق عرضه آن را دقیقا متوجه نمی شویم.

پیش از در ترنجی دیدیم تیزر هوآوی نوا 3 (Nova 3) طراحی شبیه به هوآوی پی 20 را نشان می دهدپس از آن طراحی هوآوی نوا ۳ (Nova 3) در TENNA لو رفت و رنگ آبی آن را نیز دیدیم. در نهایت دیروز بود که مشخصات سخت افزاری نوا ۳ (Nova 3) لو رفت و خواندیم که حافظه رم 6 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به چشم می خورد. سیستم عامل اندروید 8.1 است و چیپست فرکانس 2.36 گیگاهرتزی دارد که البته مشخص نیست دقیقا چه چیپستی خواهد بود؟ ساخت هوآوی یا کوالکام؟

برای دوربین یک 16 مگاپیکسلی می بینیم و اطلاعات بیشتری وجود ندارد. بعید نیست که این دوربین سلفی نوا ۳ باشد، چون دوربین دوگانه روی قاب پشتی مشخص است. باتری 3650 میلی آمپری است که خوب به نظر می رسد و وزن 166 گرمی آن در کنار ابعاد 157*73.7*7.3 میلی متری یک دستگاه خوشدست را ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوا ۳ (Nova 3) هوآوی با چه دیدی عرضه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)