حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

خانواده شیائومی می میکس (Mi Mix) را می توان اولین موبایل های تجاری با حاشیه نمایشگر بسیار کم دانست. نمی دانم چقدر به یاد دارید اما شیائومی می میکس با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ به بازار عرضه شد که در آن زمان با انتقادهای بسیار روبرو می‌شد.  کمی پس از آن دیدیم که این نسبت تصویر حتی در بعضی دستگاهها مثل آیفون X حتی عریض تر هم شد. حالا شیائومی می میکس ۳ پس از سه نسل در این خانواده به عنوان چهارمین عضو رونمایی خواهد شد. امروز اولین تصویر واقعی منتسب به شیائومی می میکس ۳ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصویر را بررسی کنیم.

شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 3

هر چند که شاید انتظار داشته باشید شیائومی به عنوان اولین شرکت ارائه کننده موبایل با حاشیه نمایشگر کم در نسل سوم خانواده نیز یک شگفتی عرضه کند اما آن طور که از تصویر مشخص است، شیائومی می میکس ۳ دستگاه کاملا قابل انتظار است که البته این بار در طراحی را خود تغییراتی جزئی دیده است. برای مثال به نظر می رسد که حاشیه نمایشگر لبه پایین با حاشیه لبه بالا برابر است و این بیشتر به یک عقب‌گرد شبیه است، چرا که در نسل‌های قبلی شیائومی می میکس حاشیه نمایشگر در لبه بالا برابر با دو لبه چپ و راست بود اما در لبه پایین شاهد کمی حاشیه بیشتر بودیم. حالا اما به نظر می‌رسد که حاشیه لبه بالا به اندازه حاشیه لبه پایین است که حالا کمی از نسل قبل کمتر شده است.

به رابط کاربری که نگاه می کنید، رابط کاربری MIUI شیائومی را شاهد هستید و این تعیین می‌کند که ما در حال نگاه کردن به یک موبایل از شیائومی هستیم.  البته اگر این رابط کاربری نبود ما فکر می‌کردیم این دستگاه همان دستگاهی است که دیروز به عنوان گوشی کم حاشیه ZTE به نام Nubia Z18 آن را دیدیم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شیائومی با ارائه این دستگاه به عنوان جدیدترین عضو خانواده شیائومی می میکس یعنی می مکس ۳ (Mi Mix 3) می‌تواند نظر منتقدین و کاربران را به خود جلب کند؟  الببته نباید از یاد برد که به نظر می‌رسد حاشیه لبه پایین شیائومی می میکس و کمترین در نوع خود است و تنها آیفون X را در مقابل خود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عقبگرد؟؟؟! راستش من هیچ عقبگردی رو نمی بینم ?
اگه یادتون باشه من بارها قبل از معرفی پرچمدار های شیاومی گفته بودم ک بهتره شیاومی تا دیر نشده چیزی رو که ازش انتظار دارن معرفی کنه که نکرد و بقیه شرکت ها مثل vivo و oppo ازش جلو زدن

Shiral

صحبت دوستان به نظرم درسته جناب عطایی.
عقبگردی نیست بلکه پیشرفت محسوسی که کمی دیر شده برای شیامی با اون همه شلوغ کردن اولیه برای طراحی بی حاشیه بالای نود درصد.
من موندم برندهای مشهور بعد از این همه برندهای جسور چینی کی میخوان محافظه کاری را کنار بگذارند و دست به کار بشوند.خواهی نخواهی حذف دوربین سلفی و راهکار جدید استارت خورده و برندهای مشهور از قافله عقب افتادن.تنها اشتباه برندهای نوظهور همون قیمت های عجیب اونها میتونه باشه که منجر به شکست انها خواهد شد.

Naranj

این اسمش متقارن کردن هست نه عقبگرد

Mortazavi

آهاا این شد

چی بود سه نسل یه شکلی بودن

Mortazavi

خداییش شیائومی عالیه
تنها مشکل دو بینش بود که اونم عالی شد

Mortazavi

راستی دوربین سلفیش کجاست ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)