حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و سیستم تشخیص چهره سه بعدی دو راه احراز هویتی است که پرچمدارهای نیمه دوم ۲۰۱۸ باید بین آن دو تصمیم بگیرند. از آنجا که سیستم تشخیص چهره سه بعدی علاوه برای احراز هویت به شرکت تولید کننده امکان ارائه اموجی بر اساس واقعیت افزوده یا همان AR emoji را می دهد، راهی است که شرکت ها بیشتر به آن علاقه دارند، به خصوص اینکه تولید حسگر اثر انگشت با نمایشگر کمی سخت بوده و سرعت آن هنوز دلچسب نیست. حال به گوش می‌رسد که HMD تصمیم دارد برای نوکیا ۹ (Nokia 9) از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ی این شایعه جدید بیشتر صحبت کنیم.

شایعات و ما می‌گویند که شرکت اچ ام دی (HMD) در حال توسعه مدلی به نام A1 Plus یا A1p است. این مدل را به نوکیا ۹ منتسب می دادند، چرا که مدل عددی نوکیا ۸ سیروکو برابر A1N بوده است. به صورت کلی انتظار می رود که نوکیا ۹ همان نوکیا ۸ سیروکو باشد که حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر به همراه سیستم دوربینی پیشرفته داشته باشد.

وقتی که نام سیستم پیشرفته دوربین را شنیدیم ناخودآگاه به یاد شایعه دوربین چرخان نوکیا افتادیم که قرار بود نیمه دوم سال ۲۰۱۸ رسما رونمایی شد. اگر تیزر رسمی زایس به همراه نوکیا برای آن منتشر نمی‌شد تصورش کمی سخت بود اما وقتی که تیزر رسمی آنها را دیدیم یقین پیدا کردیم که این سیستم به زودی روی یک پرچمدار از نوکیا معرفی می‌شود.

از یاد نبرد که سال ۲۰۱۸ با اختلاف بسیار شاهد نوآوری‌های ویژه در سیستم دوربین ها بود، سامسونگ و هوآوی دو نوآور بزرگ این زمینه در سال ۲۰۱۸ بودند و شایعات درباره اپل، ال جی و نوکیا نیز وجود دارد که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به این لیست و پیوند. گفته می‌شود این سیستم دوربین با ریسک زیادی همراه بوده اما نوکیا برای آن راه قابل حل پیدا کرده است.

می‌دانیم که برای استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر نیازمند به پنل اولد هستیم. گفته می‌شود پنل اولد مورد نیاز برای نوکیا ۹ را ال جی تامین خواهد کرد. نظر شما درباره این شایعه چیست فکر می‌کنید که پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ نوکیا می تواند یک پرچمدار واقعی باشد یا همانند نقش های پیشین خود صرفاً یک پرچمدار دکوری است؟ از این با بابت به پرچمداران فعلی نوکیا لقب دکوری را می‌دهیم که نه فروش خوبی دارند و نالایق فروش خوبی هستند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شاید باورتون نشه ولی من نوکیا ۹ رو نوت ۹ خونده بودم?

Naranj

من هم!

Mortazavi

حالم از اون اج های بی مصرف سامسونگ طورش بهم میخوره

خدایی حیف اصالت و طراحی خاص نوکیا نیست که پرچمدارش احمقانه ترین ویژگی‌سامی رو به ارث ببره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)