حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شدند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، گوگل

درباره پرچمدارهای ۲۰۱۸ گوگل یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال کم شایعه نشنیده ایم. درباره آنها تقریبا می دانیم که پیکسل ۳ ایکس ال با بریدگی نمایشگر و تنها یک دوربین و پیکسل ۳ با نمایشگر کم حاشیه تری نسبت به پیکسل ۲ عرضه خواهد شد. همچنین درباره طراحی دید کاملی به آن داریم. حالا رندرهای با کیفیتی از پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. با ترنجی همراه باشید.

طراحی پیکسل ۳ ایکس ال

پیکسل ۳ ایکس ال با بریدگی نمایشگر ارایه می شود که به دلیل عمق زیاد آن در نمایشگر، شخصا علاقه ای آن نشان نمی دهم. دوربین تکی اما در جایی که شایعات احتمال حضور دوربین سه گانه برای اپل، ال جی و سامسونگ وجود دارد، کمی ریسک بالایی را با خود همراه می کند. هر چند پیکسل ۲ کیفیت عکاسی بسیار خوبی دارد اما همیشه صحبت سر کیفیت تصویر نیست بلکه ویژگی های اضافی افزوده شده به لطف اپتیک متفاوت می تواند مورد نظر باشد.

به صورت کلی طراحی جدید پیکسل ۲ ایکس ال امسال به خود یک سری تغییرات جزیی خواهد دید و به عنوان پیکسل ۳ ایکس ال عرضه می شود. این تغییرات را می شود در گرد شدن گوشه های بخش فلزی پشت دستگاه دید. اگر به طراحی جدید نرم افزارهای گوگل دقت کنید این المان طراحی به خوبی دیده می شود.

طراحی پیکسل ۳

طراحی پیکسل ۲ نیز با کم حاشیه تر شدن نمایشگر و اعمال المان طراحی به قاب پشتی، تبدیل به پیکسل ۳ می شود. همینطور که در تصاویر بالا می بینید. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این همان طراحی این که پاییز امسال از گوگل برای پرچمدار موبایلی سال ۲۰۱۸ آن ها انتظار داریم؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

بد نیست ظاهرشون ولی اون ناچ واقعا خیلی بد طراحی شده

کهکشان

لعنت به ناچ

Peiman

من واقعا از پیکسل ۳ خوشم اومده ، یه گوشی جمع و جور و عالی

Mortazavi

زشت و زشت تر!!

siavash-t

اگه دوستان منفی ندن، به نظر من زیاد قشنگ نیست. دوربین جلو و سنسورهای جلو خیلی تو ذوق می زنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)