حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب آیفون ۶.۱ اینچی LCD دوربین تکی را تایید می کند

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

درباره آیفون های ۲۰۱۸ شایعات زیادی شنیده ایم. تغییر مهر مطمئنیم که اپل تابستان امسال سه آیفون جدید را رونمایی خواهد کرد که در این بین یک آیفون ارزان قیمت با اندازه نمایشگر ۶.۱ اینچ و نوع پنل ال سی دی (LCD) ارائه خواهد شد. این آیفون که به آیفون ۹ مشهور است با قیمتی پایین‌تر سعی در جذب به تعداد بیشتری مخاطب برای اپل دارد. یکی از راههای که اپل می خواهد قیمت این دستگاه را پایین تر نگاه دارد استفاده از دوربین تکی به عنوان دوربین اصلی است. این موضوع که دوربین آیفون ۶.۱ اینچی تکی خواهد بود را قبلاً نیز در شایعاتی دیده بودیم. حالا در تصویر قاب آیفون لو رفته این موضوع دوباره تایید می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب که منتسب به قاب آیفون ۶.۱ اینچی ال سی دی است می بینید، شاهد یک دوربین تکی هستیم که این بار بر خلاف دیگر آیفون های ۲۰۱۷ فلاش LED پایین دوربین قرار گرفته نه کنار آن. استفاده از دوربین تکی به نظر می‌رسد که تنها در یکی از اعضای آیفون های ۲۰۱۸ صورت بپذیرد و دو عضو دیگر که یکی جایگزین آیفون X و دیگری نسخه پلاس آن خواهد بود هر دو از دوربین دوگانه بهره ببرند.

علاوه بر اینکه دوربین تکی آیفون ۹ در این قاب تایید می شود، نمای جلوی نیز در دستگاه دیده می‌شود که بریدگی نمایشگر را در آن شاهد هستیم. پیش از این نیز تیک خوانده بودیم که همه آیفون های ۲۰۱۸ با بریدگی نمایشگر به سبب استفاده از حسگر تشخیص چهره سه بعدی یا همان فیس آیدی ارائه می‌شوند و هیچکدام حسگر اثر انگشت ندارند. استفاده از حسگر تشخیص چهره سه بعدی به اپل این امکان را می‌دهد که همه آیفون های ۲۰۱۸ آنها از قابلیت‌های  AR Emoji که اپل به آن Animoji  و Memoji می گوید نیز استفاده کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این راه برد اپل درست باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چقدر دلم میخواد یکی از گوشی های شهریور امسال رو داشته باشم ، حیف که با این وضعیت رویا حساب میشه . امیدوارم هرچه زودتر تغییرات ایجاد بشه

علی شیخ زاده

بعید میدونم وضعیت بهتر بشه اگه بدتر نشه

Peiman

منظور من از تغییرات چیز دیگه ای بود

mTAAHAAm

ببخشید، قاب گوشی چجوری نوع پنل نمایش گر (اولد یا ال سی دی یا ….) را نشون می ده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)