حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم طلایی کروم در تصاویری دیده شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم اولین موبایل با دوربین دوگانه از سونی دو ماه پیش رسما رونمایی شد و در بازارهای معدودی برای خرید یا پیش خرید وجود دارد. در حالی که رنگ های اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم فقط سفید کروم و مشکی کروم عنوان شده بود، امروز اما اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم طلایی کروم در تصاویری دیده شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم طلایی کروم

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

همانطور که در تصویر بالا اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم طلایی کروم را مشاهده می کنید، این رنگ خیلی طلایی نیست و دلیل را می توان در پسوند رنگ کروم آن دانست. مثلا رنگ سفید کروم آن کمی به آبی متمایل است. به صورت کلی به نظر می رسد که سونی رنگ های اکسپریا ایکس زد 2 پریمویم را از 2 انتخاب به 3 انتخاب ارتقا داده و حالا کاربرانی که پرچمدار دو دوربینه سونی در بازارهای آن ها موجود است می توانند رنگ طلایی را نیز در لیست انتخاب های خود داشته باشند.

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اگر توجه کرده باشید اکثر تصاویر رسمی و غیر رسمی از اکسریا ایکس زد 2 پریمیوم از قاب پشتی آن است و شاید دلیل را بتوان در آن دانست که حاشیه نمایشگر این دستگاه زیاد و نسبت تصویر 16:9 است. البته سونی می گوید ما برای نمایشگر اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم چنین تصمیمی گرفتیم و دلیل این را می توان استفاده کلی از گوشی های هوشمند دانست. سونی می گوید که اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را با دید تماشای محتوا طراحی کرده و می گوید ارایه نمایشگر 18:9 کار مشکی غیرضروری را در اطراف محتوا ایجاد می کند، از این رو استفاده از نسبت ابعادی نسبتا سنتی را ترجیح داده است.

نظر شما درباره اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم طلایی کروم چیست؟ این گستره انتخاب رنگ برای شما کافی است؟ جالب اینکه امسال اپل هم برای برای پرچمدارهای خود یعنی آیفون X و آیفون 8 و 8 پلاس تعداد رنگ های محدود و به ترتیب فقط 2 و 3 (که بعدا با معرفی رنگ قرمز به 4 افزایش پیدا کرد) در نظر گرفته است. به هر حال یکی از اهداف ارایه موبایل شیشه ای، گسترش و خلاقیت در رنگ بندی دستگاه ها هم هست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)