حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه دوربین دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم منتشر شد، عملکرد جذاب در شب

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی

دو ماه پیش که اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xperia XZ2 Premium) رسما معرفی شد یکی از موارد مورد توجه ما دوربین دوگانه آن بود. ابتدا در ترنجی مشخصات کامل دوربین دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xperia XZ2 Premium) را مرور کردیم. حتی مقایسه دوربین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با گلکسی اس 9 و هوآوی پی 20 پرو در شرایط نوری ضعیف را نیز یک ماه پیش داشتیم. حالا اما نمونه دوربین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم منتشر شد و عملکرد جذاب در شب را شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصاویر را با هم بررسی کنیم.

تصاویری که در ادامه خواهیم دید از نسخه پیش تولید اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم بوده که از وب سایت Mobile01 منتشر شده است. این تصاویر که نمونه های روز، شب، گستره دینامیکی بالا و حتی نمای نزدیک برای بررسی توانایی بوکه کردن پشت تصاویر هستند می توانند دید خوبی را نسبت به عملکرد دوربین دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم ارایه کند. اجازه بدهید این نمونه ها را با هم ببینیم:

به دلیل اینکه رزلوشن کامل تصاویر موجود نبود و اطلاعات EXIF تصاویر نیز در دسترس نیست، ترجیح دادیم تا نمونه های رزلوشن پایین تر را برای شما آپلود کنیم، در صورت علاقه به دیدن نمونه های رزلوشن بالاتر می توانید به منبع مطلب مراجعه کنید.

به صورت کلی نویز که خصیصه بارز عکاسی دوربین های موبایل سونی است در تصاویر روز و شب مشخص است اما در مجموع می توان گفت که عکاسی در شرایط نوری ضعیف و قابل توجه است. هر چند برای مقایسه بهتر اگر یک رقیب در کنار دوربین دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم قرار می دادند، می توانستیم بهتر تصمیم بگیریم اما به صورت کلی به نظر می رسد که پردازش تصویر سونی پیشرفت داشته است. اینکه دوربین دوم چقدر به ثبت این تصاویر کمک کرده باشد مشخص نیست و اگر با دوربین تکی اکسپریا ایکس زد 2 هم مقایسه شود تا لزوم وجود دوربین دوم سیاه و سفید را بهتر درک کنیم، قطعا بهتر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم چطور ظاهر شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

خیلی عالیه…البته گویا عکسا برای یکماه پیش هست…احتمالا تا موقع عرضه بهترم خواهد بود…امسال اگه آیفون ها و پیکسل تو دوربین پیشرفت آنچنانی نداشته باشن سونی صدرنشین خواهد بود…خیلی کنجکاوم عملکرد دوربین پیکسل ۳ رو ببینم و اینکه از چه لنزی استفاده کرده!!

raminkhan

واقعا عالیه

Peiman

تو شب که واقعا فوق العادس ولی روز احساس میکنم یکم پسرفت داشته?

MOAZEZ

تو تستهای کنار هم تو نمایشگاه نابود کرده بود xz2رو. فکر کنم بهترین دوربین موبایل جهان باشه

کهکشان

عکسای شبش که محشره ( اگه نویز نداشته باشه )
ولی اگه یه پرچمدار دیگه هم کنارش بود واسه مقایسه بهتر میشد نتیجه گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)