حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائوم می مکس 3 (Mi Max 3) با باتری 5400 و اسنپدراگون 636 در TENAA دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شایعات زیادی درباره شیائومی می مکس ۳ می شنویم. حدود ۵ ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می مکس ۳ با باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۷ اینچی ارائه خواهد شد. چند روز پیش نیز در شایعات شیائومی می مکس ۳ را دیدیم که با مشخصاتی را به دیده شده بود. امروز اما لیستی از مشخصات سخت افزاری این تبلت میان رده شیائومی در سازمان TENAA چین لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دستگاه صحبت کنیم.

متاسفانه هنوز در اطلاعات ثبت شده تصویری از این دستگاه دیده نمی‌شود اما مشخصات خوبی را از آن میتوانیم مرور کنیم. با مشخصات ابعادی شروع کنیم شیائومی می مکس ۳ که احتمالاً یک نمایشگر بزرگ ۶.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ ابعادی برابر ۱۷۶.۱۵*۸۷.۴*۷.۹۹ میلی متر را خواهد داشت که مشخصات یک دستگاه بزرگ را شاهد هستیم. وزن این دستگاه اما با وجود سری ۵۴۰۰ میلی آمپری حدوداً ۲۲۱ گرم خواهد بود که در مقایسه با پرچمدارهای 236 گرمی سونی با باتری زیر ۳۵۰۰ قابل توجه است.

نمایشگر 6.99 اینچی شیائومی می میکس 3 با رزولوشن FHD+ همراه خواهد شد

نمایشگر شیائومی می میکس 3 با رزولوشن FHD+ همراه خواهد شد که برای این ابعاد نمایشگر خیلی دلچسب نیست اما در جهت پایین نگاه داشتن قیمت این تنها راه حل است. چیپست به کار گرفته شده در شیائومی می مکس ۳ اسنپدراگون ۶۳۶ می باشد. گفته می‌شود که شاید نسخه ویژه‌ای از شیائومی می مکس ۳ با چیپست قویتره اسنپدراگون ۷۱۰ هم ارائه شود. اگر به یاد داشته باشید پیش از این در ترنجی خواندیم که شیائومی می مکس ۳ احتمالاً با اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از شارژ بی سیم ارائه شود. بعید نیست که این دو ویژگی قیمت تر با چیپست گران‌تر اسنپدراگون ۷۱۰ ارائه شوند و نسخه گرانترین از شیائومی می مکس ۳ به بازار عرضه شود.

از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس ۳ می توان به انتخاب های ۴-۶۴، ۳-۳۲ و حتی ۶-۱۲۸ برای حافظه رم و حافظه داخلی اشاره کرد که واقعاً خوب است. همه این مدل ها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و البته سیستم عامل آنها اندروید ۸.۱ است. رابط کاربری جدید شیائومی به نام MIUI 10 روی آن قرار خواهد داشت.

دوربین های شیائومی می مکس ۳

درباره دوربین های شیائومی می مکس ۳ متأسفانه صحبتی نشده است اما انتظار بی جایی نیست که دو دوربین برای دوربین اصلی در نظر بگیرید. خوب البته این جنبه از فرم فاکتور دستگاه را هم باید در نظر بگیرید که شیائومی می مکس ۳ پیش از اینکه یک موبایل باشد یک فبلت یا حتی تبلت ۷ اینچی محسوب می شود که مشخص نیست شیائومی بخواهد برای آن دوربین دوگانه در نظر بگیرد یا خیر. در همین جهت دوربین سلفی آن نیز که در اکثر موبایل های شیائومی ۸ مگاپیکسلی در اینجا ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. شیائومی می مکس ۳ فعلا در لیست مشخصات خود یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دارد.

نظر شما درباره این فبلت شیائومی با باتری ۵۴۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۶.۹۹ اینچی فول اچ دی پلاس (FHD+) چیست؟ مهمترین فاکتور برای نظر دادن درباره آن را می‌توان قیمت آن دانست که هنوز مشخص نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

می مکس های شیائومی سلاطین باتری هستن. هر چند با گذاشتن باتری های غول پیکر به این عمر باتری دست پیدا میکنن، اما برای کاربر تفاوتی نداره که باتری توی گوشی چند میلی آمپره. کاربر عمر باتری زیاد میخواد، که می مکس ها براش فراهم میکنن.

اگر به سایت فون آرنا مراجعه کنید، میبینید که شیائومی می مکس ۲ با عمر باتری ۱۷ ساعت و ۲۲ دقیقه با اختلاف اوله. این عدد رو وقتی بذاری کنار ۱۲ ساعت و ۵ دقیقه هواوی میت ۱۰ پرو، تازه میفهمی عمر باتری می مکس ۲ چیه.

احتمالا می مکس ۳ میاد که رکورد می مکس ۲ رو بشکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)