حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین های اوپو فایند ایکس (Find X) کاملا منحصر به فرد و کشویی است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، برترین‌های ترنجی، شایعات

فردا 29 خرداد است و در حالی که پادشاهی خردادماهی ها به پایان خود نزدیک می شود (!) اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) رسما رونمایی خواهد شد. چینی ها قاعده بازی را خوب یاد گرفته اند، علاوه بر عرضه موبایل های با کیفیت و خاص، خیلی خوب می توانند در زمینه رسانه کار کنند. شایعات و بالا بردن هیجان پیرامون دستگاهی که به زودی معرفی خواهد شد از مواردی است که تمام معرفی های امسال از جمله وان پلاس 6، شیائومی می 8 اکسپلورر و ویوو نکس تا حتی لنوو زد 5 (که اصلا شبیه به هیجان پیش از معرفی اش نبود) همه و همه نشان از راه بلد شدن چینی ها دارد. حالا نوبت به خودنمایی اوپو (Oppo) است که پس از آن میزو به روی صحنه خواهد آمد اما فعلا اجازه بدهید به طراحی دوربین های اوپو فایند ایکس (Find X) که کاملا منحصر به فرد و کشویی است، بپردازیم. با ترنجی همراه باشید.

حتما به یاد دارید که دیروز در ترنجی خواندیم اوپو فایند ایکس (Find X) با طراحی فوق العاده برای دوربین لو رفت. در آن ویدیو شاهد یک مکانسیم کشویی طور بودیم که دوربین اصلی از پشت آن نمایان می شد. در آن لحظه به ذهن ما نزد که این طراحی می تواند برای دوربین سلفی هم به کار گرفته شود. در حقیقت با باز شدن آن بخش از موبایل به صورت کشویی، همزمان دوربین های دستگاه نمایان شود و وقتی که بسته است، گویی که اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) اصلا دوربینی ندارد! چینی های عزیز، من شخصا هیچ انتظاری از باب نوآوری از شما ندارم اما واقعا من را غافلگیر و شرکت هایی مثل اپل و سامسونگ را رسما شرمنده کرده اید!

دوربین اصلی اوپو فایند ایکس

دوربین اصلی اوپو فایند ایکس

دوربین اصلی اوپو فایند ایکس

دوربین اصلی اوپو فایند ایکس

این تصاویر برای مکانیسمی است که در دوربین اصلی اوپو فایند ایکس دیدیم و اگر بخواهیم جلوی دستگاه در این شرایط متصور شویم، تصویر اصلی مطلب را می توان تصور کرد. البته نمونه کامل این تصویر را پایین تر می توانید ببینید:

دوربین سلفی اوپو فایند ایکس

دوربین سلفی اوپو فایند ایکس

نسبت نمایشگر به بدنه اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) برابر 93.8٪ خواهد بود

قطعا این هیجان انگیز است و اگر به یاد داشته باشید تیزر رسمی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) نسبت نمایشگر به بدنه بالای 90٪ را تایید کرد که پس از آن شایعات گفتند نسبت نمایشگر به بدنه اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) برابر 93.8٪ خواهد بود که این بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه است، حتی بیشتر از ویوو نکس اس (Vivo NEX S) که با نسبت نمایشگر به بدنه 91.2٪ ارایه شده بود.

لطفا به بالای مطلب بازگردید و پرچمدارهای وان پلاس، شیائومی و ویوو را کنار هم بگذارید. به نظر می رسد چینی ها واقعا برنامه ویژه ای برای تصاحب بازار دارند و حالا در مقام کسب اعتبار و اعتماد کاربران برآمده اند. نظر شما چیست؟ این طراحی مکانیکی اوپو فایند ایکس شاید خیلی اعتماد به نفس استفاده طولانی به ما ندهد اما واقعا جذاب است! اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

علاوه بر اینکه خیلی کم حاشیست صفحه نمایشش انحنای کمی داره و از اونجایی که ساخت سامسونگه حتما کیفیت فوق‌العاده‌ای داره

به نظر جالب میاد.

Amir Hossein

امیدوارم همه گیر بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)