حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) تکی خواهد بود!

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

حدودا دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آیا گوگل پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL) یک دوربین دارد؟ و دلیل این پرسش اسنادی بود که پس از لو رفتن گلس پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 و طراحی ناامید کننده آن ها منتشر شد. حالا اما با لو رفتن قاب پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL)‌ مشخص می شود که واقعا دوربین پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) تکی خواهد بود! البته در کنار این موضوع، بریدگی نمایشگر آن نیز تایید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

همانطور که در توییت بالا می بینید، قاب پیکسل 3 ایکس ال لو رفته و مشخص می کند که گوگل همچنان به دوربین تکی اعتقاد دارد، آن هم در بازاری که هوآوی که پیشرو در زمینه دوربین دوگانه بود، استارت استفاده از دوربین سه گانه را در هوآوی پی 20 پرو زده است و حتی بلک بری و سونی نیز دوربین دوگانه دارند! همچنین حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است و همانند سونی و اچ تی سی و حتی سامسونگ هنوز ریسک استفاده از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را به جان نخریده است. این حقیقت که پیکسل ها نزدیک به پایان هر سال میلادی معرفی می شوند و برای سال بعدی سخت افزار سال گذشته را ارایه می کنند نیز خود مزید بر علت می شود که مثلا سال 2019 که به پیکسل 3 ایکس ال نگاه می کنیم، خیلی قدیمی به نظر برسد!

همچنین علاوه بر دوربین تکی پیکسل 3 ایکس ال، بریدگی نمایشگر و طراحی بلندگوهای استریو نیز تایید می شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین تکی پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 بتواند همانند نسل دوربین تکی پیکسل 2 ایکس ال و پیکسل 2 نظر اکثر منتقدین را به خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اگه با دوربین تکی توی دگزو بتونه امتیاز بالاتری از رقبا بگیره یعنی شاهکار کرده چون یه بخش از امتیاز ها برای دوربین های دوگانس یا تصاویر بوکه،ممکنه یه گوشی کیفیت کمتری داشته باشه اما توانایی عکاسی بوکه امتیازش و میبره بالا.
باید منتظر بمونیم ببینیم چی میشه ،سری دوم پیکسل جز بهتریناس توی دوربین و هیچ چیز نسبت به رقبا حتی رقبای امسال کم نداره

raminkhan

گوگل می‌خواد به شدت با تک دوربین قدرت نمایی کنه

کهکشان

عاشق HDR پیکسلای گوگلم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)