حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۹ پرفروش ترین آیفون سال ۲۰۱۸ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

تا کنون تقریبا مطمئن هستم که اپل 3 آیفون برای سال 2018 رونمایی خواهد کرد. دو عدد از این آیفون ها با نمایشگر OLED و سومین آن ها که با نام آیفون 9 شناخته می شود، نمایشگر LCD خواهد داشت و ارزان تر است. همه ما انتظار داریم که این آیفون ارزان و بزرگ فروش بسیار خوبی داشته باشد اما پیش بینی این که آیفون ۹ پرفروش ترین آیفون سال ۲۰۱۸ خواهد بود، شاید کمی سخت باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم به چه دلیل چنین پیش بینی شده است.

آیفون 9 با تمایشگر 6.1 اینچی که از نوع LCD خواهد بود و بریدگی نمایشگر هم دارد و ما در ترنجی نگاهی به رندر آیفون 6.1 اینچی معروف به آیفون 9 که اواسط پاییز عرضه می شود، داشته ایم. این آیفون به دلیل قیمت کمتری که خواهد داشت پیش بینی می شود فروش خیلی خوبی داشته باشد. شاهد این مدعی سفارش برابر نمایشگر LCD و OLED است که نشان می دهد انتظار اپل برای فروش آیفون 9 برابر با مجموع آیفون Xs و آیفون Xs پلاس است.

حالا اما گزازش های جدید عنوان می کنند که اپل سفارش نمایشگر LCD خود را افزایش داده است. هر چند انتظار می رود که اپل فروش آیفون 9 که نمایشگر LCD دارد را دیرتر از آیفون های گران تر OLED خود آغاز کند اما همچنان انتظار فروش بیشتر است. دلیل را بعد از خواندن قیمت ها متوجه خواهید شد:

قیمت احتمالی آیفون 9 (آیفون 6.1 اینچی LCD با بریدگی نمایشگر) : 600-700

قیمت احتمالی آیفون Xs (آیفون 5.8 اینچی OLED با بریدگی نمایشگر) : 800-900

فیمت احتمالی آیفون Xs پلاس (آیفون 6.5 اینچی OLED با بریدگی نمایشگر) : 900-1000

مسلما یک آیفون با نمایشگر بزرگ و کم حاشیه که بریدگی نمایشگر دارد، Face ID و به طبع آن Animoji و Memoji و در نهایت چیپست اپل A12 خب قطعا می تواند خیلی جذاب باشد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ باید ذکر کنیم که این بر اساس شنیده ها از منابع زنجیره تامین قطعات اپل است و می توان تدرصد بالایی از اعتماد را به آن داشت.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خب این که کاملا واضحه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)