حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به رندر آیفون 6.1 اینچی معروف به آیفون 9 که اواسط پاییز عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | اپل، تماشا کنید، شایعات

می دانید چیست؟ قبلا راهبرد شرکت ها خیلی قابل پیش بینی تر بود. در حقیقت ما می دانستیم که اپل یک آیفون معرفی می کند و علما بر سر تاریخ معرفی کمی شک داشتند! بعدها بر سر تفاوت مشخصات دو آیفون و حالا بر سر تعداد، مشخصات، ظاهر و تاریخ معرفی شک وجود دارد! یکی از این آیفون ها که احتمالا فروش قابل توجهی را هم تجربه کند، آیفونی است که 6.1 اینچی و با پنل LCD اما دارای بریدگی نمایشگر، تک دوربینه و بدنه شیشه ای شبیه به آیفون 8 توصیف می شود. برخی معتقدند آیفون 9 همین دستگاه است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به رندر آیفون 6.1 اینچی معروف به آیفون 9 که اواسط پاییز عرضه می شود، داشته باشیم.

تا به اینجا شاید از خود پرسیده باشید چرا اپل باید یک آیفون با این مشخصات تولید کند آن هم زمانی که می تواند دستگاه جذابی مثل آیفون X تولید نماید؟ پاسخ ساده است، قیمت! هر چند که اپل با سهم کوچکی که از کل بازار موبایل دارد، بیشتز از دو سوم از سود بازار موبایل را می بلعد اما توجه کنید که آیفون به مانند دروازه ورود به اکوسیستم اپل است. هر چند مخاطبین این موبایل هوشمند گران قیمت عموما بدون توجه به قیمت و به دلیل تجربه کاربری کم نقصی که در کارهای روزمره برای اکثر کاربران ارایه می کند،‌ آن را می خرند اما چرا نباید مخاطبینی جدید چذب شوند؟

اپل تا کنون تلاش خود را کرده

درست می گویید، اپل تا کنون تلاش خود را کرده، آیفون 5 سی رنگی رنگی (که گاهی فکر می کنم به دلیل تبلیغات خاص لومیاهای رنگی نوکیا و طعنه به رنگ سیاه و سفید آیفون ها این همه رنگ داشت!) که به خاطرات پیوست و آیفون اس ای که کمی موفق تر اما نه موفق در کلاس اپل، هیچکدام نتوانسته اند آن هدفی را که برایش ارایه شده اند، ارضا کنند اما من فکر می کنم آیفون 6.1 ال سی دی اگر با همان شایعه قیمت حدود 550 دلار عرضه شود، می تواند دستگاه کاملا موفق باشد. اجازه بدهید رندر منتسب به آیفون 9 را با هم ببینیم:

 

جدیدترین شایعات درباره نام، طراحی و مشخصات آیفون 9 به ما سرنخی دادند اما تاریخ معرفی را کمی عجیب و اواسط پاییز یعنی در ماه نوامبر عنوان می کنند. این کمی عجیب است و نمی توان درباره آن صحبت کرد! یکی از دلایل این تاخیر را پایین بودن بازده نمایشگر ال سی دی (LCD) دارای بریدگی نمایشگر عنوان می کنند. گفته می شود اپل سفارش این پنل نمایشگر را به JDI و LG خواهد سپرد اما گویا به دلیل پایین بودن بازده تولید نمایشگر، عرضه آیفون 6.1 اینچی ال سی دی به تعویض خواهد افتاد. رندری که در ویدیو بالا دیدید بر مبنای ابعاد 150.9mm x 76.5mm x 7.7mm طراحی شده بود که به نظر شاهد یک آیفون جمع و جور با این اندازه نمایشگر خواهیم بود.

پیش بینی ها امکان فروش 30 تا 40 میلیون آیفون ارزان تر با LCD را تا پایان سال جاری دارند و تخمین فروش 75 میلیون آیفون OLED می تواند فروش خوبی را برای اپل رقم بزند. شما چطور فکر می کنید؟ این دستگاه همان آیفون 9 خواهد بود؟ شما آیفون 9 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اگه این باشه که طبق معمول من خیلی خوش اومد طراحی های اپل رو خیلی دوس دارم

علی شیخ زاده

منم واقعا خوشم اومده دوس دارم زودتر معرفی بشه با توجه ب گرونیی که رجیستری و وضع دلار به وجود اوردن ارزش خرید داره

کهکشان

یکی از منطق های اپل اینه : اگه راه حل رو پیدا نکردی صورت مسئله رو پاک کن ( حذف )
و منطق جدیدش ! درحالی که همه میرن جلو تو یک گام به عقب برگرد !
حالم ازش بهم میخوره !

mTAAHAAm

وقتی طراحی آیفون X این همه مورد استقبال مشتریان و البته رقبا قرار گرفته چرا ادامه نده?

ahmad

یعنی کل کامنتات معلومه چقدر متعصبی هستی

کهکشان

اگه چیزی به مزاقت خوش نیومد سعی کن با دلیل نقدش کنی نه اینکه فورا انگ تعصب بهش بچسبونی !
حذف جک صدا بیرون زدگی دوربین استهلاک باتری حذف اثر انگشت بوجود آوردن ترند ناچ اینارو کسی دوست نداشت ! اپل بزور تحمیلشون کرد اگرم از محصولاتش استقبال میشه بخاطر وفاداری به اکوسیستمشه نه کیفیت و نوآوریش

علی شیخ زاده

فعلا که هم نماد کیفیته هم رهبر دنیای موبایل هر راهی میره بقیه دنبالش میرن

Mortazavi

دوست عزیز تعصب شما از صد فرسخی هم مشخصه، انقدر تابلو که احمد هم بهش اشاره کرد

mTAAHAAm

با قیمت 550 دلار حتما حجم فروش بالایی را تجربه خواهد داشت

mTAAHAAm

تجربه خواهد کرد

علی شیخ زاده

اون زمان فاصله بین ایفون و بقیه برندها و فاصله بین اندرویدو ای او اس خیلی زیاد بود اپل با یه نصف گوشی هم فروش بالایی داشت و خطری احساس نمیکرد اما حالا ک همه گوشی ها انقد خوب شدن اندروید عالی شده خطری جدی احساس کرده و مجبوره چند گوشی معرفی کنه شایدم در اینده به تعدادشون افزوده بشه

درسته. اپل هم فهمیده که با یک محصول در سال، نمیتونه با این همه برند اندرویدی مقابله کنه. مخصوصا پارسال که آمار فروش سامسونگ از اپل ببیشتر شد. افزایش تعداد محصولات برای انواع سلیقه ها، موجب افزایش فروش میشه. چیزی که اپل هم درکش کرده. میخواد با آیفون ارزان قیمت مشتری بیشتری جذب کنه.

درست زمانی که فروش ایفون کم میشه میاد رنگ جدید معرفی میکنه یا ایفون با میزان حافظه ای که تا قبلش معرفی نکرده بود

Peiman

من فقط نگران یه چیز هستم امسال
برآمدگی دوربین!
یعنی کل طراحی نابود می‌کنه
امیدوارم امسال یه فکری براش کرده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)